شناسهٔ خبر: 42701719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

استقلال با تمامی نفرات در لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری میزان-تیم فوتبال استقلال برای بازی با الشرطه عراق تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در حالی تهران را به مقصد دوحه ترک کرد که میلیچ، دیاباته، کریمی را در اختیار نداشت. دیاباته و میلیچ که بعد از فینال جام حذفی به کشور خودشان سفر کرده بودند و علی کریمی هم که قصد ماندن در استقلال را ندارد به همراه کاروان این تیم به دوحه سفر نکردند.

با این حال، میلیچ و دیاباته چند روز پیش به اردوی استقلال در قطر اضافه شدند و علی کریمی هم طبق قراردادی که با استقلال داشت روز گذشته به قطر سفر کرد تا این تیم با تمامی نفرات خود به مصاف تیم‌های الاهلی عربستان و الشرطه عراق برود.

با وجود انصراف الوحده از این گروه، به گمان خیلی‌ها استقلال راه آسانی برای صعود به مرحله بعد داشت اما با برد الشرطه مقابل الاهلی معادلات این گروه پیچیده شد و نماینده ایران برای صعود به مرحله بعد نیاز به برد مقابل تیم خوب الشرطه دارد و اگر بخواهد با قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا (الهلال) در مرحله بعد رو در رو نشود باید هر دو بازی خود را ببرد تا به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد صعود کند اما اگر استقلال مقابل الشرطه شکست بخورد این تیم از دور مسابقات حذف خواهد شد و تیم‌های الاهلی عربستان و الشرطه عراق به مرحله بعد مسابقات صعود خواهند کرد.

هر دو رقیب استقلال در این گروه از شرایط خوبی برخوردار هستند و قطعا کار برای صعود استقلال در این گروه دشوار خواهد بود حال باید دید شاگردان نامجومطلق فردا شب (یکشنبه) در اولین و حساس‌ترین دیدار خود مقابل نماینده عراق چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

دیدار استقلال ایران و الشرطه عراق روز یک‌شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما