شناسهٔ خبر: 42701000 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جزییاتی از افزایش حق الزحمه جایگاه داران سوخت

خبرگزاری میزان-رییس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور گفت: سالیانه بر اساس نرخ تورم و با بالا رفتن هزینه خدمات،حق الزحمه جایگاه داران سوخت افزایش می یابد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: همایون صالحی با اشاره به افزایش حق الزحمه جایگاه داران سوخت در کشور گفت:هر ساله براساس نرخ تورم و با بالا رفتن هزینه خدمات، حق الزحمه جایگاه داران سوخت همانند سایر اصناف تغییر می‌کند.

رییس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور ادامه داد:آذر ماه سال گذشته کارگروه هیات وزیران در خصوص حق الزحمه جایگاه داران تشکیل شد و ما ۷ استدلال برای افزایش حق الزحمه جایگاه داران سوخت در اختیار اعضای کارگروه قرار دادیم.

وی اضافه کرد:طبق تصمیم این کارگروه و براساس بند ۴ لایحه بودجه سال ۹۹، از ۱ فروردین امسال حق الزحمه جایگاه داران برای فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱،۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین شد.

صالحی افزود:دولت تصمیم گرفت این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تأثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

رییس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور افزایش قیمت بنزین و شرایط کرونایی را از عوامل کاهش درآمد جایگاهداران اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه ۷۰ درصد درآمد جایگاه داران کاهش یافته است و با این شرایط و تاخیر در اعلام حق الزحمه، بیشتر جایگاهداران قادر به ادامه فعالیت نخواهند بود.

صالحی بیان کرد: امیدواریم با تبادل افکار و هماهنگی جایگاهداران سراسر کشوربه راه حل مناسبی برای رفع این مشکل برسیم.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما