شناسهٔ خبر: 42700700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هردم از این باغ بری می‌رسد/قصه پرغصه استقلال از نیامدن استرا تا نامه دیاباته به فیفا و قراردادهای سعادتمند

تیمی که باید در اوج آرامش آماده مسابقات آسیایی باشد هر روز شاهد حاشیه ای تازه می شود و این در حالیست که هیچ کس از مقامات وزارت ورزش ورود نمی کنند و مشخص نیست در پشت پرده استقلال چه خبر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، قدیمی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گفتند هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد. بی تردید همه ما بارها و بارها این مثل را شنیده‌ و به کار برده‌ایم.

اما می‌خواهیم با این ضرب‌المثل نگاهی به وضعیت این روزهای پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا داشته باشیم.

مربی ایتالیایی در نیمه راه می رود و سکان استقلال به فرهاد مجیدی سپرده می شود.

فرهاد مجیدی در حالی تیم را مدیریت می کند که باید با جوانی اش با حاشیه ها نیز یک تنه به میدان برود.

مدیرعامل از نهار نخوردن و پیام تسلیت نفرستادن مجیدی برای فوت یکی از نزدیکانش چنان ناراحت است که در قبل از دربی اینها را در رسانه ملی مطرح می کند.

استقلال در حالی برای جام حذفی تلاش می کند که مربی استعفا می دهد؛ و این در حالیست که نه مربی جوان کوتاه می آید و نه سعادتمند مدیرعامل این تیم..

فرهاد مجیدی ناراحت از رفتن مدیرعامل استقلال به ایتالیا و نشست برای آمدن استرا است و مدیرعامل در ابتدا منکر می شود و بعد مشخص می شود فرهاد مجیدی درست گفته است و این در حالیست که تیم در آستانه جام حذفی است و مدیریت تیم در تلاش است تا تیم به حاشیه برود و جالب‌تر اینجاست هیچ یک از اعضای هیئت مدیره برای پایان دادن به این قائله ورود نمی کند.

استقلال بازی را واگذار می کند تا مجیدی از همانجا خداحافظی کند و برود اما مدیرعامل در سریعترین زمان از آمدن مربی ایتالیایی می گوید تا خشم هواداران را کنترل کند.

روزها به سرعت باد می گذرد تا استرا مربی ایتالیایی در صفحه شخصی خود بنویسد؛ هیچ پیشنهادی برای بازگشت به وی نشده و البته در این متن اشاره کرده که به احساسات هواداران استقلال احترام می گذارد تا شایعات بازگشت مربی محبوب ایتالیایی به استقلال به پایان برسد.

در پیام استراماچونی به صراحت آمده است هیچ پیشنهادی به وی صورت نگرفته است و بهتر است که  مدیران استقلال در این زمینه توضیح بدهند که با چه کسی مذاکره کرده‌اند؟

پس از آن باشگاه استقلال بیانیه می دهد و اعلام می کند مذاکرات ما با مربی ایتالیایی به نتیجه نرسیده است.

در حالی که در تمام دنیا رسم بر این است بازیکن با انتخاب سرمربی به باشگاه معرفی شود اما مدیرعامل خود مشغول بستن قرارداد می شود و مشخص نیست چه کسی لیست را به مدیرعامل داده است و در پشت پرده چه خبر است.

در حالی که استقلال نیز به مانند برانکو در  پرسپولیس و ویلموتس در تیم ملی باید پاسخگوی طلب مربی ایتالیایی و وینفر شفر باشد شیخ دیاباته شوک دیگری را به استقلال وارد می کند و در نامه ای به باشگاه که رونوشت آن را به فیفا ارسال کرده است خواهان مطالبات خود می شود و استقلال را بر اساس قانون تهدید به فسخ یک طرفه قرارداد خود می کند.

تیمی که باید در اوج آرامش آماده مسابقات آسیایی باشد هر روز شاهد حاشیه ای تازه می شود و این در حالیست که هیچ کس از مقامات وزارت ورزش ورود نمی کنند و مشخص نیست در پشت پرده استقلال چه خبر است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

نظر شما