شناسهٔ خبر: 42698225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری/

مرحله نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- مرحله نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مسوُولان استانی روز شنبه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این مجتمع در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با ۶ هزار متر مربع فضای کارگاهی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه محل استقرار سوله کارگاهی ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

«سیامک آزادی» با بیان اینکه این مجتمع در قالب ۲ مرحله ساخته می شود، گفت: در مرحله اول ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شیمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سوله مستقر می شود.

همچنین واحد تولید تجهیزات گلخانه‌ای با حضور معاون رییس جمهوری به صورت مجازی افتتاح شد و سپس ستاری از نمایشگاه توانمندی‌های محصولات فناورانه ۵۰ شرکت‌ دانش‌بنیان و واحدهای فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در بخش های صنایع شیمیایی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و فعال در حوزه کرونا و مرکز گیم و پویانمایی و مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری صبح شنبه وارد کرمانشاه شد و ابتدا با حضور در شرکت پلیمر در شهرک صنعتی بیستون، در مراسم آغاز به کار پروژه ساخت کاتالیست شرکت کرد و سپس از شرکت های دانش بنیان زیست تولید رازی و شرکت دانش بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه بازدید کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بازدید از پروژه برج فناوری پارک علم و فناوری استان، بازدید از از واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه های ستاری در این سفر است.

نظر شما