شناسهٔ خبر: 42697743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه

فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده، امروز (۲۹ شهریور) با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، طیبی رئیس جهاددانشگاهی و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با وسعت شش هزار متر مربع در دو فاز در حال ساخت است.

قرار است این فاز از مجتمع محل استقرار سوله کارگاهی ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از برنامه جدی برای توسعه پارک‌های علم و فناوری خبر داد و گفت: یکی از پایه‌های اصلی توسعه فناوری در کشور پارک‌های علم و فناوری است.

سوری افزود: در این سفر هم برنامه داریم تا در خصوص توسعه پارک علم و فناوری کرمانشاه با کمک استانداری تصمیمات جدی گرفته شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین از فاز دوم پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه (سوله سوم) در راستای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه زیست فناوری و گیاهان دارویی بازدید به عمل آورد .

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس جهاددانشگاهی از نمایشگاه توانمندی‌های محصولات فناورانه ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحد‌های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در حوزه‌های صنایع شیمیایی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و فعال در حوزه کرونا بازدید کردند.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با ۶ هزار متر مربع فضای کارگاهی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه محل استقرار سوله کارگاهی ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

سیامک آزادی با بیان اینکه این مجتمع در قالب ۲ مرحله ساخته می‌شود، گفت: در مرحله اول ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شیمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سوله مستقر می‌شود

 

انتهای پیام/د

نظر شما