شناسهٔ خبر: 42696531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نگاهی به هفته دوم لالیگا؛ استارت رئال مادرید

فصل جدید لالیگا این هفته ادامه پیدا می‌کند و قهرمان فصل گذشته رئال مادرید اولین بازی فصل خود را انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته در هفته دوم فصل جدید لالیگا دفاع از عنوان قهرمانی خود را در دیدار با رئال سوسیداد آغاز می‌کند. مارتین اودگارد هافبک رئال در این بازی مقابل تیمی قرار می‌گیرد که فصل گذشته را به صورت قرضی در آن بازی کرده. سوسیداد هفته گذشته در اولین بازی خود به مصاف وایادولید رفت و به تساوی 1-1 رسید. در این بازی که در خانه سوسیداد برگزار می‌شود داوید سیلوا خرید جدید این تیم می‌تواند اولین بازی اش را انجام دهد. رئال مادرید در پنج بازی اخیر خود با این تیم چهار بار به پیروزی رسیده.

 

 

هفته دوم لالیگا روز شنبه با بازی خانگی ویارئال مقابل آیبار آغاز می‌شود. دو تیمی که هفته گذشته فصل را با دو تساوی خانگی مقابل اوئسکا و سلتا آغاز کرده بودند. اونای امری سرمربی جدید ویارئال امیدوار است این هفته بتواند اولین سه امتیاز خود را دشت کند. آیبار هم نگران شکست 4-0 مقابل ویارئال در آخرین بازی دو تیم است که در اواخر فصل گذشته حدود دو ماه پیش در خانه این تیم اتفاق افتاد.

 

 

ختافه هم این هفته اولین بازی فصل جدید را انجام خواهد داد. خوزه بوردالاس ممکن است در این بازی به دو مهاجم جدید این تیم انس اونال و کوچو هرناندس بازی بدهد. حریف ختافه در این بازی اوساسونا است که در بازی اول خود موفق شده بود کادیز را 2-0 شکست دهد.

 

 

سلتا تابستان دشواری را پشت سر گذاشته اما در شروع فصل جدید موفق شد در دربی مقابل همشهری خود لوانته با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد. آنها حالا میزبان والنسیا هستند و امیدوارند نتیجه خوب هفته گذشته را این هفته هم تکرار کنند.

 

 

اوئسکا و کادیز که فصل گذشته قهرمان و نایب قهرمان دسته دوم لالیگا بودند این هفته به مصاف هم می روند. این دو تیم فصل گذشته در آخرین بازی شان به تساوی 1-1 رسیدند و انتظار می رود این هفته در یک بازی حساس به مصاف هم بروند.

 

 

گرانادا هفته گذشته در اولین بازی فصل موفق شد اتلتیک را 2-0 شکست دهد تا روند موفقش در اواخر فصل گذشته را ادامه دهد. این تیم اندلوسی امیدوار است این هفته در خانه آلاوز دومین پیروزی خود در این فصل را بدست بیاورد. آلاوز هم که هفته گذشته در خانه مقابل بتیس شکست خورده امیدوار است بتواند این هفته جبران مافات کند.

 

 

سه مسابقه از این هفته به تاریخهایی دیرتر منتقل شده تا تیمهایی که فصل گذشته برایشان دیرتر تمام شده بود بتوانند بیشتر آماده شوند. یکی از این بازیها دیدار الچه و سویا است. سویا که ماه گذشته میلادی موفق شد برای ششمین بار قهرمان لیگ اروپا شود با فرصتی مواجه شده که بتواند پیش از شروع فصل جدید لالیگا مدتی استراحت کند.

 

 

یکی دیگر از مسابقات به تعویق افتاده دیدار اتلتیک و بارسلونا است. این یکی از مهمترین بازی‌های هر فصل لالیگا است که بیلبائوی منطقه باسک را در مقابل تیم بزرگ کاتالونیا قرار می‌دهد. بیلبائو فصل گذشته موفق شده بود هر دو بازی خود با بارسا در استادیوم خانگی اش سن مامس را با پیروزی به پایان برساند.

 

 

دیگر بازی به تعویق افتاده دیدار اتلتیکو مادرید و لوانته است. تیم دیگه سیمئونه روند آماده سازی خود را ادامه می‌دهد و لوانته یک هفته دیگر زمان دارد تا به اتفاقاتی که در هفته اول در دربی مقابل والنسیا افتاده بیندیشد.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga

This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما