شناسهٔ خبر: 42696444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در هفته سوم لیگ برتر والیبال؛

هفته مصاف مدعیانی که نمی خواهند بازنده باشند/ سپاهان- لبنیات هراز آمل

الهه مولادوست

هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

در هفته سوم لیگ برتر والیبال که امسال با نام جام سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی برگزار می شود فردا (یکشنبه– ۳۰ شهریور ماه) و از ساعت ۱۶ به صورت همزمان ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

فولاد مبارکه سپاهان - لبنیات هراز آمل

به گزارش ایسنا، در اصفهان در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان اصفهان، شاگردان محمدی راد در سپاهان میزبان عطایی و شاگردانش در تیم لبنیات هراز آمل خواهند بود.

سپاهانی ها که در این فصل با خرید چند بازیکن جدید در پست هایی که به نظر می رسید، فصل گذشته آنها را آزار داده، سعی می کنند بی حاشیه و آرام بتوانند امتیازات خوبی را از همین ابتدای لیگ به دست آورند تا در پایان فصل جایگاهی بهتر از سومی فصل گذشته به نام خود کنند، هر چند لیگ در فصل گذشته به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به پایان نرسید.

سپاهان که در دو بازی گذشته خود مقابل خاتم اردکان در خانه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیده بود در هفته دوم با نتیجه قاطع ۳ بر صفر و با اختلاف میزبانش راه یاب ملل مریوان را شکست داد تا بر اساس امتیاز شماری بعد از تیم سایپا در رده دوم قرار گیرد، در مقابل شاگردان عطایی در هفته اول در دیداری خانگی و در شرایطی که پیکان هنوز آماده شروع لیگ نبود و پاسور خود را در اختیار نداشت با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند؛ اما در هفته دوم در سیرجان ۳ بر یک مغلوب فولاد سیرجان شدند تا با یک پیروزی و یک شکست در رده ۶ جدول رده بندی قرار گیرند.

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همچون بازی های گذشته، نبود تماشاگران مهم ترین نکته منفی لیگ است که نمی توانند این بازی زیبا را از نزدیک تماشا کنند و علاوه بر آن هنوز مشکل پخش مسابقات از رسانه ملی نیز هنوز حل نشده است. مساله ای که باید مسئولان باشگاههای بزرگی چون سایپا، پیکان و سپاهان به دنبال رفع آن راهکارهای مناسبی پیدا کنند.

شهرداری ارومیه - پیکان تهران

مصاف دو تیم قدیمی و همیشه پرمهره شهرداری ارومیه و پیکان در ارومیه نیز یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته است، جایی که اندیشه های مربی باتجربه و خوش فکری چون پیمان اکبری در شهرداری ارومیه با تکیه بر مهره های ارزشمندی که دارد در مقابل محمد ترکاشوند، مربی جوان پیکانی ها که با تغییراتی که در تیمش ایجاد کرده و دست به جوان گرایی زده، جوان گرایی که به نظر می رسد نیاز به زمان دارد تا این تیم در شرایط خوب و مطلوب همیشگی خود قرار گیرد.

سایپا تهران - راهیاب ملل کردستان

در این هفته تیم صدرنشین سایپا با هدایت مصطفی کارخانه میزبان راه یاب ملل مریوان رده پنجمی است تیمی که هفته دوم را در مقابل سپاهان تن به شکستی خانگی داده است. شاگردان کارخانه در هفته نخست لیگ ۳ بر صفر تیم خاتم اردکان را شکست دادند و در هفته دوم نیز مقابل هورسان رامسر به برتری رسیدند، راهیاب ملل مریوان نیز ۲ شکست در مقابل تیم های فولادی سیرجان و سپاهان دارد.

در دیگر دیدارهای این هفته شهرداری قزوین میزبان آذر باتری ارومیه است، شهروند اراک در خانه به مصاف خاتم اردکان یزد می رود، شهداب دیگر تیم یزدی در ورامین میهمان شهرداری ورامین خواهد بود و فولاد ایرانیان سیرجان از تیم شهرداری گنبد پذیرایی می کند.

همچنین در این هفته، تیم والیبال هورسان رامسر که هفته گذشته به دلیل صادر نشدن کارت بازی بازیکنان تیم شهروند اراک موفق به کسب یک برد فنی شد، با قرعه استراحت روبرو است.

انتهای پیام

نظر شما