شناسهٔ خبر: 42694501 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

4 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تقلبی در قم کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: چهار هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تقلبی در قم کشف، و متخلفان به پرداخت جزای نقدی به نفع دولت محکوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی ریاضی اظهار داشت:  پیرو گزارش مردمی در خصوص حمل مواد ضدعفونی کننده تقلبی با نام شرکت تولیدی معروف، طی گشت مشترک به همراه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس امنیت اقتصادی قم در بازرسی از کامیونی، میزان چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید شده بدون مجوز و تقلبی کشف شد.

وی افزود: برای گرفتن نتایج آزمایشگاهی توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی توقیف و مراتب جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

 وی ادامه داد: شعبه نخست ویژه رسیدگی به تخلف های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، محموله مشکوفه را از جمله اقلام دارویی با ماهیت یارانه ای تشخیص داد به نحوی که تامین، توزیع و عرضه آن دارای ضوابط اختصاصی تعیینی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و رعایت کلیه ضوابط و مقررات آن الزامی می باشد.

ریاضی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش مرجع کاشف، اظهارات و اقاریر صریح متهم مبنی بر مالکیت کالای مکشوفه و عجز از ارائه مدارک مثبته گمرکی، مشارالیه را علاوه بر ضبط محموله الکل قاچاق مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما