شناسهٔ خبر: 42694460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراخوان جشنواره داستان نویسی رضوی در زنجان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان : مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی تا۲۰ مهر ماه امسال خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:سومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی با عنوان «اشراق شمس» برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره در سه بخش داستان بلند و رمان ، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) در بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.

کرباسی ادامه داد: موضوعات بخش اصلی جشنواره شامل (سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، تعالیم و آموزه‌های رضوی با رویکرد کار، تولید­، تلاش و خدمت رسانی، آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران، خاندان، اصحاب و یاران امام رضا (ع)، فرهنگ زیارت (باحضور در حرم مطهر/ فضای مجازی)، امام رضا (ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان، امام رضا (ع) و فریضه نماز و در بخش ویژه شامل جلوه‌های فرهنگ رضوی در دوران دفاع مقدس (رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهدا، بهره گیری از منویات امام رضا (ع) در مواجهه با مصائب و بلایا از جمله کروناست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه علاقمندان می­‌توانند در سه گروه سنی زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی مراحل برگزاری جشنواره به صورت مجازی صورت خواهد گرفت.
 
متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق ثبت نام الکترونیکی به نشانیportal.shamstoos.ir ارسال کنند.

 
انتهای پیام/م

نظر شما