شناسهٔ خبر: 42693609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانیه بسیج دانشگاه هنر در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به قرآن و پیامبر اسلام

بسیج کارکنان دانشگاه هنر در راستای محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن مجید بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا نور خود را کامل خواهد گردانید اگر چه کافران ناخشنود باشند.

ساحت مقدس رسول اعظم اسلام (ص) که نور آن در قلوب همه مسلمین  عالم و همه آزادی‌خواهان جهان جای دارد با اهانت که نشانه استیصال و عجز در استدلال و منطق است تضعیف نشده و این آتش عشق را در بین نیکان عالم بیش از پیش گسترش داده می شود و محبت به مکتب سعادت آفرین پیامبر معظم اسلام را دوچندان می نماید. اشخاص و نشریه ای چون شارلی‌ابدو حقیرتر از آنند اکه بتوان با دهانها و قلم‌های پوچ و عنکبوتی خود نور الهی را خاموش کنند و صهیونیست‌های آشکار و پنهان و قلم اذیت‌های مزدور بدانند همچنان که کلام الله مجید این معجزه جاویدان حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله بشارت داده، خداوند نور خود را به تمام و کمال می رساند اگر چه کافران و مشرکان ناخشنود و عصبانی بوده و از آن دق کنند.

ما بسیجیان دانشگاه هنر ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت پاک و نورانی رسول رحمت و اخلاق اعلام میداریم اینگونه تلاش‌های مذبوحانه در گوشه و کنار کره خاکی موجب چیزی جز ترغیب بیش از پیش ما در پیگیری اهداف متعالی پیامبر عظیم الشان و مفاهیم قرآنی نشده و نمی‌شود و بر خود فرض می دانیم در مقام مقابله آگاهانه، ترویج آیین کامل الهی و سعادت آفرین اسلام را در سرلوحه برنامه‌ها قرار داده و وسیله یاس و نومیدی دشمنان رسول اعظم را فراهم آوریم. ان شاءالله

انتهای پیام

نظر شما