شناسهٔ خبر: 42693353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی فرمانده سپاه نینوای گلستان؛

برنامه های نکوداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در گلستان تشریح شد

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان برنامه های هفته نکوداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: بخشی از ایجاد حرکت مردمی در زمان انقلاب به دست علما، صاحبان کلام، نطق و منبر، قلم زنان و تصویربرداران و خبرنگاران و غیره بود.

وی با بیان این که اوج این همکاری در دفاع مقدس خود را نشان داد، اضافه کرد: همه کمک کردند تا یک رزمنده در خط مقدم با تمام توان بجنگد.

ملک شاهکوهی ادامه داد: دو هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان تدارک دیده شده که ۷۸۵ در نواحی سپاه نینوای ۱۴ شهرستان و هزار و ۲۱۵ برنامه در سطح پایگاه ها و کانون ها خواهد بود.

وی افزود: ویژه برنامه کشوری دفاع همچنان باقی است، برنامه اقتدار ۴۰، زنگ مقاومت و مهر، افتتاح ۴۸ واحد مسکونی محرومان، تجلیل از خادمان عرصه سلامت، رزمایش مبارزه با کرونا، نمایشگاه یادگاران ماندگار، برنامه ۴۰ دقیقه ای با موضوع دفاع مقدس با عنوان گرای ۴۰ درجه از صداوسیما، بازخوانی وصیت نامه سیدالشهدا مقاومت و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله برنامه های این هفته است.

شاهکوهی در خصوص روزشمار گفت: روز دوشنبه (۳۱ شهریور) اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی، سه شنبه؛ جوانان، سربازان و دانش پژوهی، چهارشنبه؛ تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری، پنج شنبه؛ شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان، جمعه؛ معنویت، خانواده و سلامت، شنبه؛ رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه صبر و مقاومت، یکشنبه؛ بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبارستیزی و دوشنبه؛ فرماندهان، عزتمداران و حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: ۱۱۱ پروژه محرومیت زدایی، توزیع دو هزار بسته پوشاک، توزیع ۵۶ بسته جهیزیه و غیره در این هفته انجام خواهد شد.

طبق گفته وی رژه موتوری امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود.

شاهکوهی تصریح کرد: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مناطق محروم استان توسط سپاه توزیع شده است.

نظر شما