شناسهٔ خبر: 42691832 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

هر آنچه از پنجره دوجداره آلومینیومی باید بدانیم!

صاحب‌خبر -

پنجره دوجداره آلومینیومی از پیشرفته‌ترین پنجره‌ها و محصولی تحول‌یافته از پنجره‌های آلومینیومی قدیمی است، که حالا یکی از اجزای مهم هر ساختمان اعم از خانه و اداره محسوب می‌شود. ارتباط ما با پنجره در طول روز بسیار زیاد بوده و این سازه منبع اصلی تامین نور فضای داخل ساختمان است. پنجره دوجداره عموما به دلایل مختلفی خریداری می‌‌شود، که به عنوان مهمترین آن‌ها می‌توان به داشتن پنجره لوکس، عایق صدا، همچنین مقاومت در برابر آلودگی و گرد و غبار این نوع از پنجره اشاره داشت. در این متن سعی شده هر آنچه از پنجره دوجداره آلومینیومی باید بدانیم ذکر شود .اگر برای خرید پنجره دو جداره نیاز به راهنمایی دارید تا انتهای این متن با ما باشید.

پنجره دوجداره آلومینیومی؛ نوآوری در ساخت پنجره!

پنجره دوجداره این روزها درمیان سبد خرید خانواده و صنعت ساختمان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما باید گفت، پنجره آلومینیومی یکی ازانواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می‌آید که نسل اول آن در زمان گذشته، در میان طرفداران از محبوبیت بالایی برخوردار بود. در گذشته برای پنجره‌های آلومینیومی این امکان وجود نداشت که به صورت پنجره دوجداراستفاده شوند. اما در نسل های بعدی با تکنولوژی‌های نو، این امکان برای سازندگان به وجود آمد که از "اس تی" برای بالا بردن کیفیت این جنس از پنجره‌ها استفاده کنند. پنجره‌های اس تی، قابلیت دوجداره شدن را داشتند، اما درزهایی در آن‌ها وجود داشت، که باعث می‌شد معایب و مشکلاتی را همراه خود داشته باشند.

اما با ورود نسل سوم از پنجره‌ دوجداره آلومینیومی تمامی معایب قبل برطرف شد. حالا با آخرین تکنولوژی و نوآوری، پنجره دوجداره آلومینیومی تولید می‌شود. نوعی پنجره لوکس و به ظاهر ظزیف و زیبا، اما با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا که برای هر مکانی قابل استفاده است.

هر آنچه از پنجره دوجداره آلومینیومی باید بدانیم!

آیا از مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی باخبر هستید؟!

1: پنجره دوجداره آلومینیومی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد.

 2: با توجه به استحکام کششی بیشتر و قاب آلومینیومی نازک تری که دارد در قیاس با سایر فریم ها، درب محکم تری را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

3: فریم پنجره آلومینیومی مقاوم تر ازفریم‌های ساخته شده از چوب‎های جنگلی و یا آهن و مس است.

4: این نوع از پنجره به لحاظ قیمت از سایر متریال‌ها بهای کمتری دارد.

5: از دیگر مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی نصب آسان این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره هاست.

6: نگهداری و حفظ پنجره دوجداره آلومینیومی بسیار آسان است. چراکه می توان به طور مرتب با اسفنج مرطوب آن را پاک کرد.

7: عموما نیازی به نقاشی‌های منظم و یا رنگ آمیزی برای حفظ ظاهر سطح پنجره آلومینیوم وجود ندارد.

 

پنجره ترمال بریک؛ پنجره آلومینیومی بهینه!

به عنوان یکی از انواع پنجره‌های آلومینیومی، می‌توان به پنجره ترمال بریک اشاره داشت، که در ساخت آن ماده عایق شده‌ای در بخش بیرونی چارچوب‌ها قرار می‌گیرد. در واقع صفحه ترمال بریک میان دو قسمت آلومینیومی درب‌ها یا پنجره ترمال بریک بوده تا از انتقال حرارت و گرما به درون ساختمان‌ها جلوگیری کند. پنجره ترمال بریک با کنترل شکل‌های مختلف انتقال حرارت، بهره‌وری انرژی را بهبود می‌بخشد.

هر آنچه از پنجره دوجداره آلومینیومی باید بدانیم!

ویژگی و مزایای پنجره ترمال بریک:

1: مزایای صفحه ترمال بریک به این صورت است که در این نوع پنجره‌ها در برابر ضربه، مواد شیمیایی و اشعه فرابنفش نور خورشید مقاومت بالایی دارند و باید اضافه کرد که طول عمر این صفحه بسیار بالا می‌باشد.

2: نکته دیگر اینکه پنجره ترمال بریک نیاز بسیار کمی به تعمیر و نگهداری داشته و در برابرعوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان و تغییر رنگ بسیار مقاوم است.

3: از دیگر مزایای مهم این سیستم‌ها عایق رطوبتی، عایق حرارتی، عایق صوتی بودن این نوع از پنجره دوجداره می‌باشد.

.4: پنجره های ترمال بریک قابل بازیافت هستند و در واقع با محیط زیست خود سازگاری دارند.

5:  ترمال بریک با توجه به سبکی که دارند، در مقابل فشار باد بسیار مقاوم هستند؛ همچنین ایمنی بالایی در برابر زلزله و سرقت دارند.

سیستم پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک با تنوع بالا در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، توانسته است بسیاری از نیازهای صنعت ساختمان را برآورده کند و محبوبیت بالایی در میان خریداران به دست آورد.

هر آنچه از پنجره دوجداره آلومینیومی باید بدانیم!

شرکت آپند؛ تولیدکننده پنجره آلومینیومی دوجداره!

اما با توجه به اینکه بسیاری از افراد دست به خرید پنجره‌های دوجداره می‌زنند، انتظار دارند پنجره‌ای با کیفیت بالا و باظاهری زیبا و لوکس تهیه کنند. ما در این قسمت سعی کردیم به بررسی یکی از تولیدکنندگان برتر درب و پنجره آلومینیومی، تحت عنوان شرکت آپند بپردازیم.

شرکت آپند تولید کننده درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی و پنجره لوکس می‌باشد. تولید درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک، تولید درب وپنجره آلومینیومی نرمال، طراحی و اجرای نمای کرتین وال و... از دیگر خدمات این شرکت و کارخانه تولید کننده درب و پنجره دوجداره آلومینیومی است. از دلایل محبوبیت این برند در میان مصرف کنندگان، کیفیت بالای محصول و استفاده از یراق آلات اروپایی می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم. شایان ذکر است هر آنچه را که نیاز به دانستن از این شرکت معتبر دارید، می‌توانید از سایت apandwin.com جستجو و مطالعه کنید.

 

شرکت آپند؛ نماینده رسمی برندهای باکیفیت جهانی

شایان ذکر است، شرکت آپند نماینده رسمی برندهای معروف تولید کننده درب و پنجره دوجداره آلومینیومی جهان در ایران می‌باشد. برندهای معتبری چون:aluwood ترکیه، rayners و همچنین بندینی که در این حوزه شهرت جهانی دارند.

همکاری شرکت آپند با برندهای محبوب جهانی در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به کیفیت بالای تولید این محصول در کشور و توانایی بالای این مجموعه در استفاده از محصولات روز دنیا و امکانات مدرن برای پیشرفت هر چه بهتر، در زمینه صنعت ساختمان بوده است.

 

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی از شرکت آپند چه ویژگی و مزایایی دارد؟!

1: تولید درب و پنجره و نمای شیشه‌ای آلوود با تنوع بیش از ۲۰ نوع پروفیل (صفحه) و یراق آلات

2: تولید درب و پنجره و نمای شیشه‌ای با برندهای مطرح و استاندارد داخلی

3: استفاده از یراق آلات ترک، آلمانی و ایتالیایی

4: درزبندی و آب‌بندی چند لایه مطمئن با دقت بالا

5: رنگ‌های powder coating با ضخامت بیش از ۱۵۰-۲۰۰ میکرون (حتی طرح چوب)   

6: استفاده از نوارهای درزبندی و نوار شیشه اسپانیایی و فرانسوی سیلیکونی مقاوم در برابر اُزون، ضد باکتری، مقاوم در برابر اشعه مادون قرمز، گاما و فرابنفش، مقاوم حرارتی (۱۱۰- تا ۳۲۰+) به صورت غیر مستقیم، طول عمر بالا و عایق الکتریکی بی نظیر.

7: گروه نصب مجرب برای ارائه بهترین سرویس در کمترین زمان ممکن.

8: ارائه مشاوره پیش از خرید و خدمات گسترده پس از فروش

9: ارائه توری‌های اختصاصی منحصر به فرد و زیبا و قابل نصب بر روی تمامی سیستم‌های تولیدی آپند.

10: تولید پنجره ترمال بریک برای جلوگیری از تبادل حرارتی و کاملاً مبتنی بر مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان.

 

کلام آخر

در کنار توجه به اهمیت پنجره در زیباسازی ساختمان، بهتر است برای حفظ سلامت خود نیز، از پنجره‌ای باکیفیت استفاده کنیم. پنجره‌ای که بتواند ما را دربرابر انواع آلودگی، گردوغبار، اشعه و... مصون بدارد. با توجه به پیشرفت آلودگی‌های محیطی، شاید بتوان پنجره دوجداره آلومینیومی را بهترین انتخاب دانست. در نهایت باید گفت پنجره لوکس با ظاهر زیبا از معیارهای اصلی طراحی ساختمان در دنیای امروز است که شرکت آپند به خوبی از پس آن بر آمده است.

نظر شما