شناسهٔ خبر: 42691739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش ۲۳ درصدی ورودی پرونده قاچاق در زنجان

پریسا یوسفی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده‌های قاچاق تشکیل شده طی پنج ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش دارد.

صاحب‌خبر -

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بخش قاچاق کالا تعداد پرونده‌های تخلف در زنجان  ۳۰۵ فقره بوده که ارزش ریالی این تعداد پرونده‌ بالای ۲۸۸ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به افزایش ورود پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان، افزود: طی سال گذشته در همین بازه زمانی ۲۴۶ فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده بود که  تعداد پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در پنج ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش دارد.

این مسئول با بیان اینکه همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده‌باش هستند، ادامه داد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی با قاچاق کالا به جد برخورد می‌کند و مقابله با این پدیده شوم جلوی ایجاد اشتغال کاذب را می‌گیرد و باعث فعال شدن واحدهای تولیدی می‌شود.

ممیزی تصریح کرد: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: به علت تاثیر منفی قاچاق در اقتصاد کشور، تعزیرات حکومتی به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما