شناسهٔ خبر: 42691671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته حوادث (بیست و نهم شهریورماه ۹۹):

واژگونی مینی‌بوس در مشهد هشت مجروح برجای گذاشت/ مهار آتش سوزی در کارگاه ضایعات پلاستیکی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم شهریور ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حمل و نقل درون‌شهری صبح امروز ۲۹ شهریور در مشهد هشت مجروح برجای گذاشت.
 
او افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز در بلوار آزادی مشهد واقع در محدوده شمال شرق این کلانشهر رخ داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مصدومان حادثه با استفاده از سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد انتقال داده شده‌اند.
 

آتش سوزی سنگین یک کارگاه در مشهد مهار شد

 
آتشپاد سوم مرتضی باقری مدیر منطقه ششم سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی واقع در حومه این کلانشهر با تلاش ده‌ها آتش‌نشان مهار شد.

او افزود: این حریق دیشب در منطقه پنجتن مشهد رخ داد، ۳۰ آتش‌نشان بلافاصله از شش ایستگاه به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و خودرو توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه ششم سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: حریق در داخل سوله فرآوری ضایعات پلاستیکی به وسعت ۶۰۰ مترمربع رخ داده بود و در حال سرایت به سایر سوله‌ها بود که با تلاش آتش‌نشانان به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

باقری بیان کرد: این آتش‌سوزی گسترده خسارت جانی در پی نداشت و کارگاه محل حادثه فاقد هرگونه سامانه اعلام و اطفای حریق و حتی بیمه‌نامه آتش‌سوزی بوده است.

او تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حریق، توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

خبر در حال بروز رسانی...

نظر شما