شناسهٔ خبر: 42691460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه طارم:

فرمانده سپاه طارم: دفاع مقدس، دریایی از معارف است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: دفاع مقدس دریایی از معارف است که می‌تواند همانند ذخیره‌ای در جهت پیشرفت و تعالی جامعه ایران و حل مشکلات پیش رو مورد استفاده قرارگیرد که این موضوع در شرایط کنونی از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مجتبی حسینی راد، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تجربیات دوران دفاع مقدس می تواند در جهت پیشرفت و تعالی جامعه مورد استفاده قرار گیرد، افزود: دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان برومند ملت ایران در برابر تجاوز منطقه‌ای و بین المللی دشمنان علیه کشور است.

وی به رمز موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی و نابرابری که با حمایت استکبار جهانی علیه ایران شکل گرفت اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن اعتقاد قلبی و معنویت و روحیات مبتنی بر وحدت ملی و رهبری امام امت رمز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل بود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم به فلسفه نامگذاری هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی تا ۶ مهر ماه اشاره کرد و افزود: اطاعت و فرمان پذیری از یک مجتهد دینی تحت عنوان ولایت مطلقه فقیه، ایجاد فضای امن بر اجرایی شدن شعارهای انقلاب درعرصه‌های داخلی و خارجی کشور، ظهور و رشد روحیه استقامت، وحدت و پایداری در تمام سطوح جامعه ایرانی، اعتماد به جوانان و ظهور نخبگان جدید در اداره جنگ در تمام سطوح و رشد مهندسی و تکنولوژی دفاعی در قالب جهاد از عوامل اصلی این نامگذاری است.

حسینی راد افزود: ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایرانی در مقابل ارتش بعثی عراق و هم پیمانان آن منجر به خلق دوره‌ای بی نظیر در تاریخ ملت ایران شدکه به جهت وجود معارف و ارزش‌های دینی، از آن به عنوان دفاع مقدس تعبیر می شود.

 

نظر شما