شناسهٔ خبر: 42690927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی که با شعار "افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک" هرساله با محوریت سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود از مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین بعنوان دستگاه برتر تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی که با شعار "افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک" هرساله با محوریت سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود از اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بعنوان دستگاه برتر تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی که بر اساس گروه بندی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بالاترین امتیاز را در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد. اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز بعنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شده و از عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان ااستان قزوین با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر،تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است؛ در سال جهش تولید لازم می دانیم از تلاشهای ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و اعتلای کشور و کسب رتبه برتر ((گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی)) در جشنواره شهید رجایی سال 98 قدردانی می نمائیم.
شایان ذکر است این مراسم با حضور جمالی پور استاندار قزوین، آیت ا... عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار عراقی مشاور رئیس ستاد نیرو های مسلح جمهوری اسلامی وحجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی،معاونین استاندار،مدیران کل و دیگر مسئولین ارشد استانی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

نظر شما