شناسهٔ خبر: 42690709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

شالکه 08؛ شروع بی‌رحمانه بایرن مونیخ !/ برد خانگی شارلوا با گل های رضایی و قلی زاده

مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگای آلمان با کسب یک پیروزی پرگل خانگی در برابر آبی پوشان گلزن کرشن فصل تازه این رقابت ها را شروع کرد.

صاحب‌خبر -

در نخستین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان جمعه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا میزبان شالکه بود و این تیم را با نتیجه پرگل ۸ بر صفر در هم کوبید.

باواریایی‌ها که یک ماه پیش با فتح لیگ قهرمانان اروپا دومین سه‌گانه قهرمانی‌شان را کامل کرده بودند، در این بازی خانگی خیلی زود با گلزنی سرژ گنابری پیش افتادند. گنابری که در دقیقه ۴ نخستین گل این بازی را زد در دقایق ۴۷ و ۵۹ نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا در اولین بازی‌‌اش در فصل جدید هت‌تریک کرده باشد.

لئو گورتزکا در دقیقه ۱۹، روبرت لواندوفسکی آقای گل فصل گذشته در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی، توماس مولر در دقیقه ۶۹، لروی سانه بازیکن جدید باواریایی‌ها در دقیقه ۷۱ و جمال موسیالا در دقیقه ۸۱ دیگر گل‌های اولین پیروزی باواریایی‌ها در اولین بازی‌شان در فصل جدید را به ثمر رساندند تا شاگردان هانسی فلیک در همین ابتدای راه خط و نشانی ترسناک برای رقبا کشیده باشند.

رقابت‌های هفته نخست بوندس‌لیگا امروز (شنبه) با انجام شش بازی دیگر ادامه پیدا می‌کند که برنامه آنها به شرح زیر است:

اشتوتگارت - فرایبورگ، ساعت ۱۸:۰۰

اینتراخت فرانکفورت - آرمینیا بیلفلد، ساعت ۱۸:۰۰

یونیون برلین - آگزبورگ، ساعت ۱۸:۰۰

وردربرمن - هرتابرلین، ساعت ۱۸:۰۰

کلن - هوفنهایم، ساعت ۱۸:۰۰

دورتموند - مونشن‌گلادباخ، ساعت ۲۱:۰۰

 پیروزی خانگی شارلوا با گل‌های کاوه رضایی و قلی‌زاده

هفته ششم ژوپیلر لیگ بلژیک با پیروزی خانگی تیم شارلوا آغاز شد که در این بازی بازیکنان ایرانی این تیم تمامی گل‌ها را به ثمر رساند.

نتیاج فوتبال در اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,اخبار فوتبال جهان

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال بلژیک موسوم به ژوپیلر لیگ، جمعه شب تیم فوتبال شارلوا میزبان تیم برشوت بود که موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و تمامی گل‌های این بازی را لژیونرهای ایرانی تیم شارلوا به ثمر رساندند.

کاوه رضایی دو بار در دقایق ۲۹ و ۸۷ (از روی نقطه پنالتی) و علی قلی‌زاده در دقیقه ۵۵ سه گل این مسابقه را به نام خود ثبت کردند تا شارلوا با کسب ششمین برد متوالی‌اش ۱۸ امتیازی شود و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کند.

نظر شما