شناسهٔ خبر: 42688939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مجلس به استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی توجه کند

خبرگزاری میزان-نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: مسئولان از کاربردی کردن پیشرفت قطعه‌سازی نیرو‌های مسلح غفلت کردند د رحالی که می‌توانند از این صنایع در رشد اقتصادی کشور بهره ببرند و لازم است مجلس یازدهم در این باره توجه ویژه داشته باشد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با میزان، با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی در حوزه‌های مختلف کشور بیان کرد: طی سال‌های گذشته پیشرفت خیره‌کننده‌ای از نظر قطعه‌سازی در نیرو‌های مسلح به وجود آمده و دنیا را انگشت به دهان گذاشته است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مسئولان از کاربردی کردن پیشرفت قطعه‌سازی نیرو‌های مسلح غفلت کردند د رحالی که می‌توانند از این صنایع در رشد اقتصادی کشور بهره ببرند و لازم است مجلس یازدهم در این باره توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: اقتصاد کشور مخصوصا در حوزه صنعت و کشاورزی به قطعات وابسته است. در گذشته قطعات از خارج وارد می‌شد امروز به خاطر تحریم‌ها بسیاری از کارخانه‌ها به دلیل اینکه نمی‌توانند این قطعات را وارد کنند تعطیل شده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ادامه داد: دولت می‌تواند با بهره گیری از تجربیات نیرو‌های مسلح در حوزه قطعه سازی بسیاری از مشکلات اقتصادی را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما