شناسهٔ خبر: 42688867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پارس جنوبی مصمم به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی است

بوشهر-ایرنا- بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم با راه یافتن به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی اکنون تنها به کسب عنوان قهرمانی رقابت‏‌ها فکر می‏‌کند.

صاحب‌خبر -

محمد علی نظرزاده روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود برای قهرمانی نیز کار سخت و دشواری در پیش داریم چراکه هرکدام از سه تیم حریف از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

وی بیان کرد: تیم‎های گلساپوش یزد و موج سواران نوشهر به واسطه داشتن چندین بازیکن ملی پوش و صنعت فرش حداد اصفهان نیز با هدایت علی نادری سرمربی موفق و سابق پارس جنوبی بوشهر از شانس‏‌های کسب عنوان قهرمانی هستند.

نظرزاده ادامه داد: با این وجود پارس جنوبی نیز امسال با همراهی چند بازیکن باتجربه با ترکیبی جوان و جویای نام پا به رقابت‏‌ها گذاشته و مصمم است تا در نخستین فصلی که عمده بازیکنانش بومی هستند بتوانند جام قهرمانی رقابت‏‌ها را بالای سر ببرد.

وی عنوان کرد: در کنار بازیکنان با تجربه و بومی کادر هدایت پارس جنوبی نیز امسال تلاش‎های زیادی در مسیر موفقیت تیم متحمل شدند که بازیکنان برای پاسخگویی به زحمات آنها برای کسب عنوان قهرمانی همدل و هم‌قسم شدند.

نظرزاده ادامه داد: در سال‏های گذشته یکی از ارکان موفقیت پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبالی ساحلی حضور هواداران خونگرم و پرحرارتش بود که امسال با شیوع کرونا آنها را در کنار خود نداریم ولی با این وجود برای خوشحالی آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

بازیکن جوان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر یادآورشد: با رعایت کامل پروتکل‏های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تمرین‏های تیم پارس جنوبی اکنون در شرایطی مطلوب و با روحیه‏‌ بسیار بالای بازیکنان در حال انجام است.

نظرزاده افزود: بازی‏های مرحله نیمه نهایی همانند ۲ دور گذشته بازی‏ها به صورت تجمعی برگزار می‌شود که با توجه به شرایط خوب ورزشگاه‌های بوشهر و یزد این ۲ شهر از شانس بیشتری برای میزبانی برخوردار هستند ولی با این حال پارس جنوبی در هر کجا که سازمان لیگ تصمیم بگیرد رقابت‌های خود را برگزار می‌کند.

وی گفت: رقابت‎های این مرحله پنج‏شنبه هفته آینده آغاز می‌‎شود که با پایان رقابت‏ها در نیمه اول مهرماه تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد.

نظرزاده ادامه داد: با پایان رقابت‏‎های لیگ برتر فوتبال ساحلی در نیمه دوم امسال مسابقات بین قاره ‏ای امارات پیش روی تیم ملی است که پارس جنوبی بوشهر از چهره‏‌هایی شایسته و موثری برای دعوت به تیم ملی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به ترکیب جوان شده پارس جنوبی این تیم می‎تواند شمار بیشتری از بازیکنان خود را در تیم ملی فوتبال ساحلی ببیند تا در کنار بزرگان بوشهری این عرصه همانند مسلم مسیگر و مصطفی کیانی بتوانند شایستگی‎های خود را برای تیم ملی فوتبال ساحلی اثبات کنند.

گفتنی است محمد علی نظرزاده‌های از پدیده‌های تیم پارس جنوبی در سه فصل گذشته است که در این فصل نیز تاکنون سه بار موفق به گلزنی شده است.

نظر شما