شناسهٔ خبر: 42688727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک تصریح کرد:

عزم جدی سپاه برای حل مشکل آب شیرین راسک و سرباز/ مشکل آب آشامیدنی مردم شهر پیشین به زودی حل می شود

معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک گفت: شهر پیشین یکی از شهرهای محروم شهرستان راسک است که متاسفانه مردم آن به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای خاص از قدیم با مشکل کم آبی و تهیه آب آشامیدنی مواجه بوده اند.

صاحب‌خبر -
سروان پاسدار منصور بادین، معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک از عزم جدی سپاه برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم شهر پیشین خبر داد.

وی در این رابطه اظهار داشت: شهر پیشین یکی از شهر‌های محروم شهرستان راسک است که متاسفانه مردم آن به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای خاص از قدیم با مشکل کم آبی و تهیه آب آشامیدنی مواجه بوده اند.

وی ادامه داد: سپاه شهرستان راسک با تهیه چند تصفیه کننده آب صنعتی بنا دارد تا نسبت به رفع مشکل آب آشامیدنی مردم شهر پیشین آدام کند.

معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: این دستگاه تصفیه آب می‌تواند حجم زیادی از آب را تصفیه و در اختیار مردم قرار دهد.

بادین در ادامه گفت: در حال تامین دستگاه‌های تصفیه آب بیشتر برای تامین آب شرب شهرستان‌های راسک و سرباز نیز هستیم و اگر بتوانیم این اقدام را انجام دهیم توانسته ایم خدمتی بزرگ به مردم منطقه انجام دهیم.

وی ادامه داد: همچنین در منطقه حاجی آباد سرباز نیز با توجه شرایط خاص جغرافیایی مردم با کم آبی دست و پنجه گرم می‌کنند که در حال رساندن آب لوله کشی به آنجا هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان راسک تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مردم شهرستان به کار گرفته و اگر خداوند متعال یاریمان کند امیدواریم بتوانیم خدماتی بزرگ را به مردم ارائه دهیم.


انتهای پیام/

نظر شما