شناسهٔ خبر: 42688717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لیگ قهرمانان برای استقلال مثل بازی دوستانه است/ امیدی به صعود ندارم

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: فکر می‌کنم همه ما باید بنشینیم و برای موفقیت تیم دعا کنیم.

صاحب‌خبر -

محسن یوسفی، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ناگفته پیداست شرایط استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اصلا مناسب نیست و با وجود سه تیمی شدن گروهی که این تیم در آن قرار دارد شخصا امیدی به صعود ندارم. چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی در استقلال نمی‌بینم با این حال منتظریم که بازی اول این تیم را ببینیم تا مشخص شود نامجومطلق و دستیارانش در طول مدتی که کنار تیم بوده‌اند چه کارهایی برای بهبودی شرایط استقلال انجام داده‌اند.

او در ادامه گفت: طبق آنچه از وضعیت استقلال می‌شنویم و می‌بینیم مشخص است همه چیز به قضا و قدر سپرده شده و باشگاه برنامه‌ریزی خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان نداشته است. به نظر می‌رسد استقلال به بازی‌های لیگ قهرمانان به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کرده و اگر می‌توانست در این مسابقات شرکت نکند و از حضور در آن انصراف دهد حتما این کار را انجام می‌داد.

بازیکن اسبق استقلال افزود: فکر می‌کنم همه ما باید بنشینیم و برای موفقیت تیم دعا کنیم چون مشخص است که همه چیز به قضا و قدر سپرده شده و باید امیدوار باشیم موقعیت‌های حریفان گل نشود و توپ‌های ما هم به تیر بخورد و وارد دروازه شود تا بلکه از گروه صعود کنیم. در مجموع فکر نمی‌کنم اتفاق خوبی برای استقلال در بازی باقیمانده رخ دهد با توجه به اینکه الاهلی در حال حاضر 6 امتیازی شده و الشرطه هم 4 امتیازی است کار صعود دشوار به نظر می‌رسد.

یوسفی در خصوص احتمال سرمربیگری الکس نوری در استقلال خاطرنشان کرد: اینکه چه کسی قرار است سرمربیگری استقلال را برعهده بگیرد زیاد مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد این است که باید ابزار موفقیت برای او فراهم شود وگرنه همان اتفاقی که برای استراماچونی و حتی فرهاد مجیدی رخ داد دوباره تکرار می‌شود. اگر پرداختی‌ها باشگاه سر وقت نباشد دوباره استقلال با همان مشکلات مواجه می‌شود و چه بسا این مربی هم در میانه راه از جمع آبی پوشان جدا شود. 3/5

بیشتر بخوانید:

نظر شما