شناسهٔ خبر: 42688696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر ارزش های دفاع مقدس به جوانان است/ برگزاری مراسم خطبه خوانی و همایش سه ساله‌های حسینی

فرمانده حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح برنامه‌های حوزه و پایگاه‌های تابعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب س. و همایش سه ساله‌های حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "شریفی" با تصریح اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است، در تشریح برنامه های اجرایی حوزه و پایگاه‌های تابعه از برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) به همت پایگاه فضیلت در مسجد علقمه امامشهر و همایش "سه ساله‌های حسینی"به همت پایگاه حضرت رقیه (س) در مدرسه هادی خبر داد.

وی با اشاره به حضور زنان در عرصه دفاع از کشور و همچنین پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد و همت و حضور جهادی بانوان امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و خدمت رسانی به اسیب دیدگان از ان اظهار داشت: بانوان و بسیجیان در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بیرون امده اند.
فرمانده حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اشاره به اقدام اتش به اختیار مادر شهید "غلام نژاد "در تبدیل منزل خود به کارگاه ماسک دوزی و خدمت جهادی درمبارزه با بیماری کرونا، از تشکیل غرفه نمادین منزل ایشان در همایش"بانوی تمدن ساز" که به همت بسیج جامعه زنان استان در حسینیه خیراباد ازادشهر برگزار می‌شود خبر داد.
وی در ادامه به برگزاری نشست‌های بصیرتی، بازگویی خاطرات شهدا، بازدید و تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان، زیارت و غباررویی گلزار شهدا,,برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات خلاقیت، نقاشی و هنر‌های تجسمی با محوریت هفته دفاع و برگزاری انواع مسابقات فرهنگی در فضای مجازی به عنوان دیگر برنامه‌های پیشنهادی جهت اجرا در چهلمین سالگرد هفته دفاع اشاره نمود.

نظر شما