شناسهٔ خبر: 42688599 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

برادرکشی بخاطر ارث پدری

اختلاف بر سر املاک مورثی پدر سرانجام به مرگ فجیع برادر کوچک و زندانی شدن برادربزرگتر منجر شد.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: نزدیکی نیمه شب چهارشنبه بیست و ششم شهریورماه جاری بود که کلانتری شهرک ولیعصر(عج) تهران در تماس با مصطفی واحدی بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی پایتخت از نزاعی خونین در شهرک صادقیه خبر داد.

همزمان با حضور تیم جنایی در صحنه مشخص شد در جریان این نزاع مرد ۳۵ ساله‌ای بر اثر اصابت ۵ گلوله به شدت مصدوم شده و در بیمارستان یافت آباد جان سپرده است.

بر این اساس تحقیقات تیم جنایی جهت کشف ماجرا و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی جنایت  در چند شاخه ادامه یافت. در همان ابتدا تیم جنایی پس از شناسایی هویت قربانی در تحقیق از چند نفر از همسایه‌ ها و  اقوام مقتول که شاهد ماجرا بودند، دریافتند که نزاع خانوادگی بوده و برادر بزرگتر خانواده که پس از طلاق همسرش به تنهایی زندگی می‌کند، با شلیکه چند گلوله  این جنایت را مرتکب شده است.

از سوی دیگر شاخه‌ای از  تیم جنایی با  بازبینی دوربین‌های مداربسته در می‌یابد که مرد قربانی با چند نفر از دوستانش مقابل یک نانوایی قرار داشته که مردی حدوداً ۴۵ ساله با اسلحه شکاری خود را به آنها می‌رساند  و وقتی می‌بیند  شخص مورد نظرش از ترس به داخل نانوایی فرار کرده است، تعقیبش می‌کند و با شلیک پیاپی ۵ گلوله  هدفش را نقش زمین می‌کند و لحظاتی بعد هم با تهدید حاضران درمحل حادثه، از صحنه جنایت می‌گریزد.

با این سر نخ‌ها برادر مقتول به عنوان تنها مظنون جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و سه  ساعت بعد در حالی که در خانه‌اش پنهان شده بود، دستگیر ‌شد.

وی که شواهد زیادی زیادی علیهش وجود دارد که اثبات می‌کند عامل جنایت یاد شده است اما در بازجویی اولیه  توسط بازپرس پرونده منکر قتل برادرش شد و گفت: من و برادرم در کار خرید و فروش ملک بودیم و بعد از  فوت پدر سر ارثیه با یکدیگر به مشکل برخوردیم اما این موضوع  آنقدر مهم نبوده است که بخواهم با شیلک ۵ گلوله برادرم را به قتل برسانم.  در واقع من در این جنایت هیچ نقشی ندارم و بی گناه هستم.    

با این وجود قرار بازداشت موقت تنها  منظون پرونده به اتهام مباشرت در قتل عمدی از سوی بازپرس پرونده صادر شده تا ضمن بررسی سلامت روانی  او از سوی پزشکی قانونی، تحقیقات تکمیلی  از وی توسط پلیس و دادسرای جنایی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما