شناسهٔ خبر: 42688579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

جستجوها برای کودک گمشده در دالاهو ادامه دارد

فرماندار دالاهو گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن پسربچه چهارساله که روز جمعه در منطقه «سرخه دیزه» از توابع این شهرستان مفقود شده توسط پنج اکیپ امداد و نجات ادامه دارد و تا یافتن گمشده جستجو دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: به دنبال وصول خبر مفقودشدن پسربچه‌ای چهارساله در منطقه «سرخه دیزه»، نیروهای زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و مردم شریف روستای سرخه دیزه به جستجو برای کودک مفقود شده پرداختند.

«کرم محمدی» فرماندار شهرستان دالاهو که در محل حاضر و شخصاً بر این عملیات نظارت دارد در خصوص اظهار داشت: همه نیروها با تمام وجود پای کار هستند و تلاش‌ها برای یافتن این پسر بچه کماکان ادامه دارد.

وی افزود: پنج اکیپ متشکل از کوهنوردان شهرستان به سرپرستی آقای هرمز بختیاری، نیروهای منابع طبیعی و محیط بانان مجموعه محیط زیست به منطقه اعزام و تا صبح در محل باقی خواهند ماند و در کنار عزیزان نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان به جستجو ادامه می‌دهند.

محمدی از پیگیری آقای باباخانی رئیس دادگستری شهرستان و همراهی مردم شریف روستای سرخه دیزه با نیروهای عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار دالاهو درپایان اظهار داشت: جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم و سردار جاویدان فرماندهی محترم انتظامی استان با اینجانب تماس حاصل و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه گردید.

برچسب‌ها:

نظر شما