شناسهٔ خبر: 42688284 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پایان جولان سارقان لوازم خودرو در تعقیب و گریز مأموران پلیس

روزنامه جوان

مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض دو سارق سابقه‌دار حرفه‌ای که اقدام به سرقت‌های سریالی در منطقه باغ فیض و پونک می‌کردند در تعقیب و گریز به دام انداختند.

صاحب‌خبر -
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۳ بامداد روز چهارشنبه ۲۶‌شهریور مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض هنگام گشت زنی در منطقه باغ‌فیض به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین مرد مشکوک شدند و آن‌ها را تحت نظر گرفتند.

دقایقی بعد سرنشینان خودروی‌۲۰۶ از خودروشان پیاده شدند و به سراغ خودرو ۲۰۶ دیگری که کنار خیابان پارک شده‌بود، رفتند و قصد داشتند، لوازم داخل خودرو را سرقت کنند. مأموران کلانتری با دیدن این صحنه برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که سارقان متوجه مأموران پلیس شدند و با خودروشان به سرعت از محل گریختند.

بدین ترتیب تعقیب و گریز مأموران پلیس و سارقان آغاز شد و سارقان پس از ورود به بزرگراه شهید همت با بیرون انداختن وسایل سرقتی به بیرون و حرکات خطرناک سعی داشتند، مأموران را از تعقیب و گریز بازدارند، اما مأموران کلانتری با اعلام هشدار به راننده خودرو همچنان به تعقیب سارقان ادامه دادند تا اینکه در نزدیکی شهرک استقلال موفق شدند خودروی متهمان را متوقف کرده و سارقان که دو مرد ۳۰ و ۳۲‌ساله بودند، دستگیر کنند.

سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض با اعلام اینکه دوسارق بیش از چهارسابقه کیفری از قبیل زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در پرونده‌شان ثبت شده‌است، گفت: متهمان در کلانتری به ۵۰‌فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ‌فیض و پونک اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

نظر شما