شناسهٔ خبر: 42687926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقلال - الشرطه عراق؛ آبی پوشان پرحاشیه در فینالی دیگر!/ شهرخودرو به دنبال اعتبار

در ادامه لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال ساعت 22:30 یکشنبه به مصاف الشرطه عراق می رود و تیم حذف شده شهرخودرو ساعت 19:30 به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال عجیب‌ترین روزهای تاریخ خود را می‌گذارند و در حالیکه هواداران این تیم بعد از پیروزی در دربی پایتخت باید غرق شادی می‌شدند اما به دلیل درگیری‌های مدیرعامل و سرمربی هواداران آزرده‌خاطرتر از قبل شدند و با شکست در فینال جام حذفی این ناراحتی تبدیل به عصبانیت شد اکنون هم که تیم در قطر حضور دارد و خود را مهیا صعود از مرحله گروهی می‌کند هوادارانش در تهران از بلاتکلیفی تیم ناراحت و عصبانی هستند. یکبار مقابل فدراسیون فوتبال و یکبار مقابل باشگاه تجمع می‌کنند. در نهایت هم باشگاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد پرونده جذب استراماچونی بسته شده است.

مجید نامجو مطلق هم که هدایت تیم را در قطر برعهده دارد ظاهرا جز هیچ کدام از گزینه‌ها نیست. شاید این وضعیت بلاتکلیفی دوباره به استقلال و اعتبارش در آسیا هم ضربه بزند همانطور که این اختلاف‌ها جام  قهرمانی را از این تیم در رقابت های حذفی گرفت. 

از سویی دیگر الشرطه عراق پنجشنبه توانست تیم صدرنشین الاهلی عربستان را 2 بر یک شکست بدهد تا این گروه سه تیمی شرایط پیچیده ای پیدا کند. استقلال فردا( یکشنبه) در صورت شکست الشرطه می تواند در رده دوم جدول قرار بگیرد و تقریبا صعودش از مرحله گروهی را قطعی کند. این مسابقه برای آبی پوشان ایران حکم فینال را دارد که با یک برد همه چیز به دست می آورند. شکست احتمالی استقلال مقابل الشرطه یعنی حذف از رقابت ها. بنابراین سخت ترین بازی استقلال روز یکشنبه برگزار می شود ولی در این مدت باشگاه مدام درگیر حاشیه های خود ساخته بود و حتی تیم با سرمربی اصلی خود هم به قطر نرفته است.

نکته مثبت استقلال حضور یک هفته ای در قطر و انجام تمرینات منظم زیر نظر نامجو مطلق است که می تواند این تیم را به هماهنگی بیشتری رسانده باشد. استقلال اگر توانسته باشد بر غول حواشی خود ساخته اش پیروز شود شکست دادن الشرطه عراق دور از دسترس نخواهد بود. بازی دو تیم در مسابقه رفت نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

جدول گروه A

1- الاهلی عربستان 6 امتیاز

2- الشرطه عراق 4 امتیاز

3- استقلال ایران یک امتیاز

شهرخودرو و دفاع از اعتبار خودش

شهرخودرو عجیب ترین تیم باشگاهی ایران است. تیمی که با یحیی گل محمدی آسیایی شد و بعد از جدایی این مربی و حضورش در پرسپولیس چند مربی عوض کرد! در آخر سر هم سیدمهدی رحمتی بازیکنی که از سوی سهراب بختیاری زاده سرمربی وقت تیم اخراج شده بود به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. آن هم در حالیکه رحمتی دروازه بان با تجربه فوتبال ایران هیچ سابقه ای در مربیگری نداشت.

شهرخودرو در لیگ قهرمانان نه تنها امتیازی به دست نیاورده بلکه حتی یک گل هم در لیگ قهرمانان نزده است! اکنون این تیم روز یکشنبه باید به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان صدرنشین گروه بود. حالا همه امیدواری به این است که  این تیم برای دفاع از اعتبار خودش و فوتبال ایران مقابل حریف سعودی بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد و حداقل اولین امتیاز آسیایی اش را کسب کند.

جدول گروه B

1- الهلال عربستان 10 امتیاز

2- پاختاکور ازبکستان 7 امتیاز

3- الاهلی امارات 6 امتیاز

4- شهرخودرو ایران بدون امتیاز

انتهای پیام/

نظر شما