شناسهٔ خبر: 42687626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دومین تیم عربستانی در پلی آف؛

النصر با شکست سپاهان صعود کرد

شاگردان روی ویتوریا دومین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم امروز برگزار شد و ابتدا شاگردان ژاوی به مصاف العین رفتند و برخلاف بازی رفت که با نتیجه 3 بر 3 متوقف شدند و نتیجه ای غیرقابل پیش بینی کسب کردند، در بازی برگشت با نتیجه 4 بر صفر پیروز شدند تا 8 امتیازی شوند.


در بازی دوم این گروه، تیم النصر به عنوان میزبان مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه و با برنامه 2 گل به شاگردان محرم نویدکیا بزند و بازی دوم را هم مانند بازی برگشت با کسب سه امتیاز خاتمه دهد.


با این سه امتیاز، تیم فوتبال النصر 10 امتیازی شد وبا توجه به 8 امتیازی بودن السد و 3 امتیازی بودن سپاهان و در نهایت یک امتیازی بودن العین که در قعر جدول حضور دارد، صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد.


الاهلی عربستان اولین تیمی بود که صعودش به دور بعدی قطعی شده و حالا النصر دومین تیم عربستانی و دومین تیم از منطقه غرب آسیا به شمار می رود که توانسته کار صعود را قطعی کند و حالا دیدار برابر السد برای صدرنشینی در گروه سوم برگزار خواهد شد. ضمن اینکه الهلال هم شانس بسیار بالایی برای رسیدن به مرحله بعدی دارد.


البته سپاهان همچنان روی کاغذ شانس دارد و این موضوع منوط به 2 پیروزی برابر السد و العین و البته شکست شاگردان ژاوی مقابل النصر خواهد بود.

نظر شما