شناسهٔ خبر: 42687619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

التعاون 0 - پرسپولیس 1؛ صدرنشینی شاگردان گل محمدی با درخشش بشار

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. ب
به گزارش آریا، بشار رسن در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی دروازه التعاون را باز کرد. عیسی آل کثیر این پنالتی را برای پرسپولیس گرفته بود. همچنین عیسی آل کثیر و بشار رسن دو توپ را نیز به تیر دروازه التعاون زدند.  التعاون پس از دو برد مقابل شارجه امارات و الدحیل قطر، در سومین بازی آسیایی مقابل پرسپولیس ایران که سه شب قبل برگزار شد، با یک گل شکست خورد تا سرخ‌پوشان بعد از یک باخت و یک مساوی، به سه امتیاز مهم برسند و با روحیه بهتری مسابقات را دنبال کنند.
پرسپولیس جمعه شب هم با نمایشی کاملا برتر نسبت به تیم سعودی و حملات خطرناکی که به وجود آورد، با تک گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی به دومین برد متوالی خود دست یافت تا 7 امتیازی شود و بالاتر از التعاون و الدحیل 6 امتیازی و شارجه 4 امتیازی صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا شاگردان گل‌محمدی برای قطعی کردن صعودشان نیاز به برد در بازی بعدی مقابل الدحیل دارند.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن(از دقیقه 87 امید عالیشاه) ، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر(از دقیقه 68 آرمان رمانی)
شرح گل:
التعاون صفر - پرسپولیس 1 (دقیقه 48: بشار رسن): ضربه پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را بشار رسن در حالی که کاسیو به سمت راست دروازه شیرجه زده بود، با شوت به سمت چپ تبدیل به گل کرد.
لحظات حساس:
12:01- حمله جدی بازیکنان پرسپولیس با طراحی بشار رسن شکل گرفت که پاس او در شرایط دشواری به پهلوان رسید، اما ارسال او از جناح چپ به مقابل تیرک دوم با شوت کمدقت نعمتی به بیرون رفت.
17:55- ضربه آزاد تند و تیز بشار رسن را کاسیو مُشت کرد تا خطر از روی دروازه التعاون رفع شود.
18:35- آمیسی از بین مدافعان پرسپولیس نفوذ کرد و موقعیت خطرناکی به وجود آورد، اما شوت زمینی او را حامد لک جمع کرد.
44:10- شوت تماشایی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه التعاون اصابت کرد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد.
46:35- پاس بلند شجاع خلیل‌زاده از خط دفاعی پرسپولیس به پشت مدافعان التعاون به وحید امیری رسید که پاس در عرض او در شرایطی به آل‌کثیر رسید که یاگو پای او را زد و همین اتفاق کافی بود تا داور عراقی اعلام پنالتی کند.
57:50- ارسال تند و تیز آقایی از سمت چپ زمین به شکل خطرناکی از مقابل دروازه التعاون عبور کرد و آل‌کثیر نتوانست توپ را بزند تا این فرصت از دست برود.
80:01- کرنر خطرناک بشار رسن به مقابل تیرک اول را کاسیو دفع کرد.
دقیقه 2+90- حرکت نوراللهی از سمت چپ محوطه جریمه التعاون و ارسال زمینی او را کاسیو در دو مرحله جمع کرد.

نظر شما