شناسهٔ خبر: 42687374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا| کم‌رنگ شدن امید‌های صعود سپاهان

تیم فوتبال سپاهان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و النصر عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه و در دوحه قطر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با شکست طلایی‌پوشان همراه بود.

شاگردان محرم نویدکیا که روز سه‌شنبه مقابل همین تیم در دور رفت شکست خورده بودند، از همان دقایق ابتدایی بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و برای رسیدن به گل تلاش کردند و در مقابل النصر بیشتر در خط دفاعی فرو رفته بود.

سپاهان که برای گلزنی موقعیت‌های پرتعدادی را روی دروازه النصر تدارک دیده بود با بی‌دقتی مهاجمان یکی پس از دیگری شانس گلزنی را از دست داد و در مقابل النصر روی 2 ضدحمله و اتفاق و روی سهل‌انگاری مدافعان سپاهان 2 بار به گل رسید و این بازی در نیمه اول با برتری النصر به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان نویدکیا که چیزی برای از دست دادن نداشتند جلو کشیدند اما دفاع چندلایه النصر مانع از ایجاد موقعیت گل برای سپاهان شد و این النصر بود که روی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و شانس بیشتر کردن فاصله را داشت.

رفته رفته و با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی متعادل‌تر شد و تعویض‌های نویدکیا نیز برای هجومی کردن بازی اثری نداشت تا این دیدار مانند بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر عربستان به پایان برسد.

به این ترتیب با پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه چهارم تیم سپاهان با 3 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند، تیم‌های النصر و السد به ترتیب با 10 و 8 امتیاز اول و دوم هستند و العین با یک امتیاز چهارم است.

داور: تنتاشف ایلگیز (ازبکستان)

کمک‌داور‌ها: آندری ساپنکو (ازبکستان) و رونی کومین کیات (سنگاپور)

گل: محمد مادو دقیقه 32 و حمدالله دقیقه 42 برای النصر

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، رسول نویدکیا (محمد کریمی)، سروش رفیعی، محمد محبی (رضا دهقانی)، محسن الغسانی (رضا میرزایی) و سجاد شهباززاده(کی‌روش استنلی)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب النصر عربستان:

برد جونز، احمد العبید، محمد مادو، عبدالمجید الصلیهیم، سلطان عبدالله الغنام، حمدالله عبدالرزاق، گونزالو مارتینز، عبدالفتاح عسیری، عبدالله الخبیری، مایکون پریرا و خالد عیسی

سرمربی: روی ویتوریا

شرح گل:

- دقیقه 32

کرنر ارسالی روی دروازه سپاهان را امید نورافکن با ضربه سر دفع کرد اما توپ به بازیکن النصر رسید و با یک پاس محمد مادو صاحب توپ شد که ضربه آرام این بازیکن بعد از برخورد با تیرک افقی وارد دروازه سپاهان شد.

- دقیقه 42

تیم النصر روی یک ضد حمله به محوطه جریمه سپاهان رسید و با تیزهوشی بازیکن النصر، حمدالله صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دومین گل النصر را به ثمر رساند.

انتهای پیام/63090/ن

نظر شما