شناسهٔ خبر: 42687308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نشست‌های کتابخوان در زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا نشست‌های کتابخوان در زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های بسیاری در کتابخانه‌های عمومی زنجان اجرایی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه از برنامه‌های روتین این اداره کل برگزاری نشست‌های کتابخوان است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها در فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی افزود: نشست‌های کتاب‌خوان مجازی در کتابخانه‌های عمومی زنجان نشست‌های کتاب‌خوان مجازی با هدف ترویج کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان در حال برگزاری است.

نیک‌بخش با اشاره به برگزاری نشست کتابخوان مجازی با محوریت ماه محرم در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: در این نشست‌ها کتاب‌های موضوعی ماه محرم معرفی و نقد می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 80 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند، گفت: هم اکنون به ازای هر ۱۰ هزار نفر در استان زنجان، یک کتابخانه عمومی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان قریب به 100 باب کتابخانه عمومی وجود دارد، گفت: 37 باب از این کتابخانه‌ها در مناطق روستایی واقع است.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما