شناسهٔ خبر: 42687061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دو بازی هفته نخست سری آ با حضور تماشاگران برگزار می شود

فرشته تقی‌زاده

در دو دیدار هفته نخست فصل جدید سری آ ایتالیا هواداران می توانند از نزدیک تیم محبوب خود را تشویق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فصل جدید سری آ ایتالیا از شنبه آغاز می شود و در دو بازی هفته نخست تماشاگران می توانند به ورزشگاه بروند. هزار تیفوسی اجازه پیدا خواهند کرد تا دیدار یکشنبه پارما و ناپولی را از نزدیک تماشا کنند. علاوه بر ورزشگاه تاردینی، در استادیوم ماپی که میزبان دیدار ساسولو و کالیاری خواهد بود هواداران حضور خواهند داشت. هر دو بازی در امیلیا رومانیا برگزار می شود که نخستین منطقه در ایتالیا در از سرگیری رقابت های ورزشی با حضور تماشاگران به صورت محدود است.

بلیت ها تنها آنلاین به فروش می رسد. هواداران اجازه ندارند سرپا بازی ها را تماشا کنند و نمی توانند با خود پرچم بیاورند. همچنین هنگام بازگشت گروه گروه با اعلام بلندگو، ورزشگاه را ترک خواهند کرد. 

خبر بازگشت تماشاگران به ورزشگاه همه را شگفت زده کرد چون توصیه شده بود در این کار عجله ای صورت نپذیرد. دولت ایتالیا تنها در نظر داشت دیدارهای نیمه نهایی و فینال تنیس مسترز رم با حضور هزار تماشاگر برگزار شود که سپس از این کار صرف نظر کرد. با این حال امیلیا رومنیا در این کار پیشتاز شد، مانند زمانی که اجازه داد تمرینات تیم های سری آ به صورت انفرادی برگزار شوند. 

دیگر بازی های هفته نخست سری آ پشت درهای بسته برگزار خواهند شد. فصل جدید کالچو با دیدار فیورنتینا و تورینو آغاز می شود. 

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما