شناسهٔ خبر: 42686893 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا،آتشپاد سوم مرتضی باقری افزود: امروز جمعه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک سوله در شمال شرق شهر مشهد،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۸،۴۲،۸،۶،۳۸،۲ را به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و همچنین خودرو توربوفن محل حادثه در انتهای بولوار پنج‌تن اعزام کرد.

مدیر منطقه ششم آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد ،حریق در داخل سوله‌ای با کاربری ،فرآوری ضایعات پلاستیکی به وسعت ۶۰۰ مترمربع به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌ها این سوله بود که به‌سرعت آتش‌نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات ،مهار و ضمن کاوشی چندساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش‌سوزی را به‌صورت کامل اطفاء کردند.

وی ادامه داد: سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از سرایت آتش‌سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

باقری یادآور شد: متأسفانه این مجموعه بزرگ فاقد هرگونه سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین بیمه‌نامه آتش‌سوزی بوده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما