شناسهٔ خبر: 42686649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات جستجو برای یافتن کودک گمشده در دالاهو ادامه دارد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن پسربچه چهارساله که روز جمعه در منطقه «سرخه دیزه» از توابع این شهرستان مفقود شده توسط پنج اکیپ امداد و نجات ادامه دارد و تا یافتن گمشده جستجو دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

کرم محمدی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال وصول خبر مفقودشدن پسربچه ای چهارساله در منطقه سرخه دیزه، نیروهای زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان دالاهو اعم از جانشین فرماندهی انتظامی، نیروهای جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی، محیط زیست و مردم شریف روستای سرخه دیزه به عملیات جستجو را آغاز کرده اند.

وی اظهار داشت: هم اکنون خود در منطقه حضور دارم و بر عملیات جستجو نظارت می کنم.

فرماندار دالاهو گفت: همه نیروها با تمام وجود پای کار هستند و تلاش برای یافتن این پسربچه کماکان ادامه دارد.

محمدی ادامه داد: پنج اکیپ متشکل از کوهنوردان شهرستان به سرپرستی آقای هرمز بختیاری، نیروهای منابع طبیعی و محیط بانان مجموعه محیط زیست به منطقه اعزام و تا صبح در محل باقی خواهند ماند و در کنار عزیزان نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان به جستجو ادامه می دهند.
وی از پیگیری رییس دادگستری دالاهو و همراهی مردم شریف روستای سرخه دیزه با نیروهای عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قدردانی کرد.

 فرماندار دالاهو درپایان اظهار داشت: بازوند استاندار کرمانشاه و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در تماس هایی موضوع را پیگیری کرده اند و گزارش اقدام های انجام شده به آن ها اعلام شده است.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۶ هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما