شناسهٔ خبر: 42686387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیروزی مهم و دوباره پرسپولیس ایران مقابل التعاون عربستان/ مسیر صعود تیم یحیی هموارتر شد

خبرگزاری میزان-دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با برتری تیم ایرانی به پایان رسید. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (جمعه) در دوحه قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن (88 - امید عایشاه)، احسان پهلوان (1+90 - احمد نوراللهی)، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (69 - عیسی آل‌کثیر).

ترکیب التعاون: کاسیو دوس آنجوس، احمد عسیری، یاگو سانتوس، یاسین برناوی، حسن کادش، ریان الموسی، سدریک آمیسی، عبدالله الجوعی، فهد الرشیدی، عبدالمجید السواط و میشل دیوک

نیمه اول

دقیقه 13: ارسال پای چپ پهلوان به سیامک نعمتی که به داخل محوطه جریمه التعاون نفوذ کرده بود رسید اما ضربه، سرضرب این بازیکن دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه تیم عربستانی به بیرون رفت.

دقیقه 19: بشار رسن که پشت ضربه ایستگاهی ایستاده بود توپ را مستقیم به سمت دروازه التعاون زد که دروازه‌بان این تیم توپ را برگشت داد.

دقیقه 20: سدریک موفق شد به داخل محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کند و حتی ضربه خود را هم بزند اما حامد لک این توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 31: میلاد سرلک به توپی که مقابل پایش افتاد به سمت دروازه التعاون ضربه زد اما توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم برگشت داده شد.

دقیقه 45: عیسی آل‌کثیر چرخش خوبی پشت محوطه جریمه التعاون انجام داد و اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه زیبا و کات‌دار او پس از برخورد به تیر عمودی دروازه التعاون برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه 47(گل): در اولین حمله جدی پرسپولیس در نیمه دوم توپ از زمین این تیم برای وحید امیری ارسال شد. این بازی با نفوذ به محوطه جریمه التعاون توپ را به صورت زمینی برای آل‌کثیر فرستاد اما قبل از این که او بخواهد ضربه خود را بزند با خطای بازیکن التعاون سرنگون شد. در نهایت داور این خطار را پنالتی اعلام و بشار رسن این توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 58: سعید آقایی توپ را از سمت چپ برای آل‌کثیر ارسال کرد اما این بازیکن موفق نشد و ضربه نهایی را بزند و این موقعیت برای پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه 70: بشار رسن دو، سه بازیکن التعاون را از پیش‌رو برداشت و ضربه خود را هم از پشت محوطه جریمه زد اما دروازه‌بان التعاون روی توپ اثرگذاشت و توپ پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 2+90: ارسال نوراللهی از سمت چپ را دروازه‌بان التعاون قبل از رسیدن توپ به مهاجم پرسپولیس مهار کرد.

در پایان دیدار وحید امیری به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پرسپولیس با این برد توانست از 2 بازی مقابل التعاون 6 امتیاز حساس به دست بیاورد و با توجه به شکست الدحیل مقابل الشارجه، پرسپولیس موفق شد به صدر جدول گروه خود صعود کند. 

انتهای پیام/

نظر شما