شناسهٔ خبر: 42686176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعریض ۱۰ کیلومتر از جاده پیست اسکی آلوارس تکمیل ‌می‌شود/ اجرای پروژه‌های مختلف پیست اسکی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: ۱۰ کیلومتر از جاده سرعین به پیست اسکی آلوارس تعریض و بهسازی می‌شود که این پروژه تا شروع فصل سرما تکمیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر از جاده سرعین به پیست اسکی آلوارس تعریض و بهسازی می‌شود که این پروژه تا شروع فصل سرما تکمیل خواهد شد.

وی به احداث پیست اسکی اجور اشاره کرد و افزود: بازگشایی مسیر پیست اسکی اجور از آلوارس در حال انجام بوده و عملیات خاک‌برداری، تیرریزی و زیرسازی رو به پایان است و تا پایان فصل پاییز در صورت مساعد بودن هوا زیرساخت‌های اساسی آن تکمیل می‌شود.

اجرای پروژه‌های مختلف پیست اسکی در استان اردبیل

استاندار اردبیل ادامه داد: برای جذب گردشگر به استان در فصل‌های سرد سال و اجرای طرح زمستان بیدار، عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف پیست اسکی در استان اردبیل شروع شده است.

بهنام‌جو بیان کرد: دستگاه‌های پیست اسکی اندبیل خلخال نیز به‌زودی محل احداث پیست می‌رسد و همچنین یک پیست اسکی نزدیک آبگرم شابیل در شهرستان مشگین‌شهر در حال اجرا است.

هزینه ۱۲۰ میلیارد تومانی برای احداث زیرساخت‌های گردشگری استان

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت پیست اسکی در استان اردبیل که تا خردادماه در آن برف وجود دارد و در نزدیکی آن آبگرم و هتل‌های فراوان موجود است، در جهت جذب گردشگر و کاهش بیکاری در استان بهره ببریم.

استاندار اردبیل گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان جهت احداث زیرساخت‌های اساسی حوزه گردشگری استان اردبیل هزینه می‌گردد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

نظر شما