شناسهٔ خبر: 42686150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس تشریح کرد؛

وعده‌های گازی معاون وزیر نفت به مردم شهرستان مراغه

مراغه- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس وعده‌های گازی معاون وزیر نفت به مردم شهرستان مراغه را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، علی علیزاده با تربتی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر از مدیرعامل شرکت گاز ایران  بخاطر دستور تخصیص اعتبار ویژه برای گازرسانی به ۵۳ روستا و تقویت شبکه گاز مراغه قدردانی کرد.

در این دیدار علاوه بر تاکید بر اجرایی شدن توافقات مدیرعامل شرکت گاز استان، توافق شد به منظور تغییر اقلیم مراغه برای محاسبه گازبها و کاهش قبوض مصرفی مشترکان با اداره کل هواشناسی و وزارت نفت رایزنی و گزارش کارشناسی آن هر چه سریع‌تر تهیه و برای اخذ تصمیمات در اختیار مسئولان امر قرار گیرد.

براساس محاسبات فعلی شهر مراغه و روستاهای تابعه جزو اقلیم دو به حساب می‌آید که قبوض مصرفی گاز مشترکان در اغلب ماه‌های سال با تعرفه بالا صادر می‌شود اما در صورت تغییر اقلیم مراغه به اقلیم یک کاهش محسوسی در پرداخت گازبهای مشترکان اتفاق خواهد افتاد.

دومین توافق علیزاده با تربتی معاون وزیر نفت، ارتقای جایگاه اداری گاز مراغه به معاونت مدیرعامل شرکت گاز استان بود.

تربتی با تاکید بر اینکه در چارت سازمانی شرکت گاز چنین فرصتی برای هیچکدام از شهرهای کشور لحاظ نشده است ولی به لحاظ جایگاه مراغه در سطح استان مقرر شد رئیس اداره گاز مراغه از این پس دارای اختیارات معاون مدیرعامل شرکت گاز استان باشد تا بتواند در تصمیم‌گیری و رفع موانع، سرعت عمل لازم را داشته باشد.

نظر شما