شناسهٔ خبر: 42685997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه قرچک :

منتظربرخورد مجلس انقلابی هستیم

امام جمعه شهرستان قرچک خطاب به مسئولان گفت: آقایان خوشبین به مذاکرات و برجام نافرجام ، چشم تان را بیشتر باز کنید مکانیزم ماشه ای را شما در برجام پذیرفتید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،    حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در خطبه اول نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد :  حضرت علی در خطبه 114 می فرماید: شما را به تقوای الهی سفارش می کنم ، تقوایی که زاد و توشه قیامت است ، توشه ای که به منزل می رساند و پناهگاهی که ایمن می گرداند و نجات می دهد .

وی افزود : بالاترین نوع تقوا، نجات جامعه است ، نجات بندگان خداست و  انبیاء و اولیاء الهی مردم را نجات دادند و پیامبر خاتم ، جهان بشریت را نجات داده است ؛ در دعای ندبه آماده است گرام تر از تمام انبیاء و رسلی که معتمد خدا بودند و او را بر همه رسولانت مقدس داشتی ، در دل ثمن رعب و ترس انداختی و او را یاری دادی ، و جبرئیل و میکائیل و دیگر فرشتگان باسم و رسم مقام را گرداگردش فرستادی، وپیروزی و غلبه بر همه ادیان عالم را وعده دادی ولو مشرکین نخواهند .

حجت السلام و المسلمین اسماعیلی ادامه داد: امام حسین (ع)  محبوب عالمیان است وجان این پیامبر است ، عقلای عالم تشنه تفکر محمد (ص) اند ، درمان دردهای جامعه مدرن علمی را دین محمد (ص) می دانند و تمام طالبین سعادت  غبطه می خوردند که چرا زودتر نشناختند او را و کتابش را و نیازهای شدید امروز  دنیا ، عدالت و امنیت و اخاق و مقاومت سازنده را از اسلام او می بینند ؛ ولایت که سد محکم اصول انسانی در مقابل شیاطین و ظالمین است.

امام جمعه قرچک با تاکید براینکه استعانت از خداوند و صبر ، مخصوص متقین است ،افزود : عده ای در حکومت اسلامی بجای امید و توصیه به صبر و استقامت و مقاومت ، سعی می کنند رعب و ترس و نا امیدی را رواج دهند و توصیه بر سستی در اصول دارند و عقب نشینی و تسلیم را راه چاره می دانند، این آدمها هم خائن اند و هم ملعون اند در نزد خداوند  که در سوره اعراف آیه 90 خداوند می فرماید: وَقَالَ الْمَلَأُ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ قَوْمِهِ لَئِنِ اتَّبَعْتُمْ شُعَيْبًا إِنَّكُمْ إِذًا لَخَاسِرُونَ سران کافر امتش گفتند: اگر پیروی شعیب کنید البته در زیان خواهید افتاد.

وی گفت : حضرت آقا فرمودند: امروز حکام ذلیل و زبون کشورهای منطقه بزرگترین خیانت را به دنیای اسلام مرتکب شده اند و به صهیونیستهای خیانتکار و غاصب خوش خدمت می کنند ، تا نابود نشوند، از این سستی ها ، دشمنان اسلام سوء استفاده می کنند ، اهانت به پیامبر نورانی ، انحراف اذهان عمومی از این خیانت است ، ولی ملتهای آگاه و مجاهد و حزب الله عالم و مقاومت ، پاسخ خواهند داد  و با اضافه شدن بحرین به بازی آمریکا و اسرائیل ، شاید دیگران هم فریب بخورند و محصول این خیانتها این است که مقاومت خالصتر می شود ؛  اینها روابط شان عادی بود ، حالا علنی و رسمی اش کردند.

اسماعیلی امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد : آقایان خوشبین به مذاکرات و برجام نافرجام ، چشم تان را بیشتر باز کنید مکانیزم ماشه ای را شما در برجام پذیرفتید , آمریکاخودش از ایران شکایت دارد به شورای امنیت ، دزد بین الملل سرکش و چپاول را گرفته است، سازمان ملل باید رسیدگی کند ، کدام سازمان ملل، کدام شورای امنیت؟!

امام جمعه شهرستان قرچک در پایان تاکید کرد : هفته دفاع مقدس را در پیش داریم ، درس بگیریم ، عبرت بگیریم ، همین تفکرات و سستی ها ، رعب ها ، وابستگی ها در آن زمان بعضی ها شنیده می شد ، ولی اهل مجاهدت و مقاومت و شهادت پیروز شدند و  فرماندهان مخلص و مطیع ولایت عاقبت بخیر شدند و  به فوز عظیم رسیدند و بدانید دشمنان می خواهند ارزشهای دفاع مقدس ما را کم رنگ کنند ولی کور خواندند ، دفاع مقدس ما به برکت خونهای مقدس شهداء و اخلاص مجاهدان امروز مثل خورشید می درخشد ، گرد وغبار لحظه ای و نقطه ای نمی تواند مانع درخشش آن شود ، مسئولین محترم کشوری ، قدری تأمل کنید ، تا متوجه شوید ، عزیزان غیور و سربازان واقعی ولایت با دست خالی چه کردند؟ امروز در جهاد اقتصادی که آسانترین جهاد است و همه امکانات وجود دارد چه کردیم؟ واقعاً باید گفت شهداء شرمنده ایم ، مجلس انقلابی! منتظربرخورد انقلابی شما هستیم./سیفی

نظر شما