شناسهٔ خبر: 42685759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشورهای عربی بدون اجازه آمریکا نمی‌توانند حتی یک گلوله شلیک کنند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به امضا توافقنامه صلح میان امارات و بحرین و اسرائیل گفت: کشورهای عربی وابسته به آمریکا و اسرائیل تاکنون هیچ دست‌آوردی نداشته‌اند و حتی نمی‌توانند بدون اجازه آمریکا یک گلوله شلیک کنند، آنان با خرید سلاح‌ از آمریکا، به نوعی برای این کشور انبارداری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار اعضاء شورای مرکزی جبهه ایستادگی استان اصفهان با اشاره به امضاء توافق‌نامه میان اسرائیل و امارات و بحرین، اظهار داشت: کشورهای عربی که با آمریکا و اسرائیل در صلح هستند تا کنون چه دستاوردی داشته‌اند؟ آنان حتی نمی‌توانند هیچ کمکی به فلسطین داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: این کشورها حتی نمی‌توانند یک فشنگ را به خواست خود شلیک کنند، آنان هیچ اراده‌ای ندارند و فقط از آمریکا اسلحه خریداری می‌کنند و به نوعی انباردار آمریکا هستند.

وی با اشاره به وظایف جبهه‌ها و گروه‌های مردمی تصریح کرد: هر جبهه و تشکلی باید رسالت‌ها و وظایف خود را مشخص کند و بدون اینکه از دولت‌ها انتظار داشته باشند به حل مشکلات مردم بپردازند، چراکه ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که با فعال کردن آن بخشی از مشکلات برطرف می‌شود.

طباطبائی‌نژاد عنوان کرد: مشکلات زیرساختی و بنیادین وجود دارد که لازم است گروه‌های مردمی برای برطرف شدن این مشکلات قدم بردارند، بالأخره گروه‌هایی باید باشند تا برای برطرف شدن مشکلات مملکت قدم بردارند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ک/

نظر شما