شناسهٔ خبر: 42685728 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Night City Wire | تریلر جدید Cyberpunk 2077 گروه‌های خلاف‌کار Night City را معرفی می‌کند

مرصاد قدیری

صاحب‌خبر -

جرم و جنایت بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Cyberpunk 2077 محسوب می‌شود. حال سی‌دی پراجکت (CD Projekt RED) تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرده است که گروه‌های خلاف‌کار فعال در Night City را معرفی می‌کند.

در بازی Cyberpunk 2077 شاهد چندین گروه خلاف‌کار هستیم که بازی‌باز در طول تجربه‌ی بازی با آن‌ها مواجه می‌شود و حتی ممکن است برای آن‌ها کار کند. از Animals و Maelstrom گرفته تا Moxes و Valentinos؛ شهر Night City شامل انواع مختلفی از گروه‌های خلاف‌کار می‌شود که هر کدام دارای سلا‌ح‌ها، آیتم‌ها، لباس‌ها و موارد منحصر به فرد دیگر خواهند بود.

البته Badlands نیز از این قاعده مستثنی نیست و در آن‌جا هم شاهد گروه‌های مختلفی خواهید بود. طبق اطلاعات منتشر شده، شما حتی می‌توانید به یکی از باشگاه‌های مزدوران حرفه‌ای با نام Afterlife که بهترین پیشنهاد‌های کاری را دریافت می‌کنند، ملحق شوید. البته ظاهراً این کار آسانی نخواهد بود و برای رسیدن به این جایگاه باید تلاش کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این عنوان در زمان عرضه با کنسول‌های نسل بعدی سازگار خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که شما همان نسخه‌ی نسل هشتم آن را تجربه خواهید کرد. این در حالی است که نسخه‌ی نسل بعدی بازی در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

نظر شما