شناسهٔ خبر: 42685543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم است و این جمعیت کار قدسی انجام می دهد.

صاحب‌خبر -

آیت الله عاملی ۲۸ شهریور در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر و مسئولان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر کارهای خوبی انجام داده است و کارکرد این جمعیت آبروی نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: بنده از طرف مردم استان اردبیل از زحمات و خدمات جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر می کنم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور هم گفت: دیروز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور هزار و 400 خانه هلال در کشور راه اندازی شد و در این خانه ها به مردم روستاها آموزش همگانی داده می شود تا بتوانند در حوادث به همدیگر امدادرسانی کنند.
محمد حسن قوسیان مقدم با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که در تمامی روستاهایی که دهیار دارند، خانه هلال راه اندازی کنیم، اضافه کرد: خانه های هلال یک جمعیت هلال احمر کوچک در روستاها است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در مواقع بحران و حادثه مردم کمک های زیادی به جمعیت هلال احمر می کنند و هم اکنون این جمعیت در 4 استان جنوب کشور طرح نذر آب 3 را برگزار می کند و این طرح با کمترین اعتبار دولتی برگزار می شود و مردم و خیرین در تامین اقلام مردم این مناطق پیشگام هستند.
در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر سه پروژه بزرگ در استان اردبیل افتتاح شد.
رامین معبودی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال به مساحت ۷۱۲ مترمربع با هزینه کرد حدود ۳۴ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال، مجتمع اداری و امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی (واقع در شهرک ولیعصر) در زمینی به مساحت 4 هزار و 829  مترمربع با زیربنای ۶۲۱ مترمربع با هزینه کرد حدود ۱۵ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال و مرکز آموزشی اردوگاه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان نیر به مساحت ۴۱۷ مترمربع و هزینه کرد حدود ۲۲ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال این سه پروژه افتتاحی هستند.
این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 37 هزار نفر در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل شرکت کرده اند و در سال جاری هم علیرغم شرایط کرونایی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای 17 هزار نفر دوره های آموزشی برگزار کرده ایم.

انتهای پیام

نظر شما