شناسهٔ خبر: 42685534 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تاریخ انتشار بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent مشخص شد

محمد سعیدی

صاحب‌خبر -

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) امروز در خبر بسیار خوبی از تاریخ دقیق انتشار بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent برروی گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. همچنین برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلری از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Octopath Traveler: Champions of the Continent از سری عناوین جالب به سبک نقش‌آفرینی است که در آن باید کنترل شخصیت دلخواهتان را به عهده گرفته و از مهارت‌های مختلفی برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. تاکنون نسخه‌های متنوعی از این سری عرضه شده است، اما تیم سازنده تصمیم گرفت که نسخه‌ای را هم به دست دارندگان گوشی‌های هوشمند برساند. قابل ذکر است که اسکوئر انکیس وظیفه‌ی ساخت و انتشار Octopath Traveler: Champions of the Continent را به عهده داشته است.

بازی فوق قرار است در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۹ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گیرد. همچنین این بازی با وجود رایگان بودن، پرداخت درون برنامه‌ای خواهد داشت. در پایان می‌توانید ویدئوی جدیدی از Octopath Traveler: Champions of the Continent را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

نظر شما