شناسهٔ خبر: 42685445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقه مجازی تلاوت برتر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با موضوع آیات مرتبط با مقاومت و بصیرت مسابقه مجازی تلاوت برتر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛ از برگزاری مسابقه مجازی تلاوت برتر در استان با موضوع آیات مرتبط با مقاومت و بصیرت خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌ها در برگزاری مجالس قرآنی و اجرای تلاوت به دلیل شرایط ناشی از کرونا، برای ایجاد فضای قرآنی در استان به‌ویژه در ایام محرم و صفر مسابقه مجازی «تلاوت برتر» از سوی این اداره تدارک دیده شده است.

او بیان کرد: قاریان نوجوان و بزرگسال (بانوان و آقایان) از سراسر استان می‌توانند در این ایام با تهیه یک فیلم دو دقیقه‌ای از تلاوت خود از آیات مرتبط با موضوعات یاد شده و ارسال آن به پیام‌رسان‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های خود، در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: حضور در این مسابقه مجازی محدودیت سنی ندارد و اگر تعداد آثار دریافتی و استقبال از این مسابقه بالا باشد آثار در دو بخش زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال ویژه نوجوانان و بزرگسالان داوری و نفرات برتر هر بخش به شیوه مجزا اعلام و تجلیل می‌شوند. به هر قرائت برگزیده در هر بخش نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

او در پایان اجرای این مسابقه را فرصتی برای ایجاد فضای قرآنی در بین خانواده‌ها دانست و افزود: قرائت‌های برتر آقایان در رسانه‌ها و گروه‌های پربازدید استانی و کشوری منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/ز

نظر شما