شناسهٔ خبر: 42685368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

همه مسئولان برای تکمیل پروژه زیرگذر کاشان همکاری کنند

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: برای تکمیل پروژه زیرگذر کاشان همه مسئولین شهر همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر جمعه در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ زیرگذر کاشان با ابراز خشنودی از اینکه پیمانکار این پروژه یکی از سازمانهای متعهد و توانایی کشور است، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) یک مجموعه عظیم خدمت رسان به مردم است که دارای سوابق درخشانی در پروژه‌های عمرانی کشور است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه دارای سه ویژگی منحصر به فرد است، ابراز داشت: دقت در انجام پروژه‌ها، انجام پروژه‌های سنگین و اولویت برای خدمت به مردم از جمله این ویژگی هاست.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) جز سرمایه‌های کلان کشور است، بیان داشت: این پروژه باید به سرعت و با همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط انجام شود چراکه این پروژه در قلب شهر است و هر چه زودتر تمام شود مردم زودتر می‌توانند از نتایج تکمیل و افتتاح آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین و مدیران شهر به همراه دستگاه‌های مربوطه باید کمک کنند تا هرچه زودتر کار این پروژه تمام شود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این پروژه در مرکز شهر است هر چه زمان این پروژه بیشتر شود مردم در سختی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر و بر اساس گفته مدیران و مسئولین مدیریت شهری روند اجرای پروژه زیرگذر مطابق برنامه از پیش تعیین شده است و تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نظر شما