شناسهٔ خبر: 42685206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازار خودرو بی در و پیکر شده است/سندی خفت بار که برای دشمن سرباز تربیت می‌کند

امام جمعه دیشموک گفت: افزایش 150 درصدی قیمت خودرو یکی از نارضایتی‌های عمومی در بین مردم است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود از مصادیق تقوا است که باید و واجب است در دستور کار مردم قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی واجب است و با توجه به حساسیت بالای ویروس کرونا از تاکیدات موکد وزارت بهداشت است که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی توصیه شده است.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: در استان ما بیمارستانها در پذیرش بیماران کرونایی پر شده و بر ایجاد بیمارستانهای کمکی تمهیدات لازم را به کار گرفته‌اند که با توجه به ضعیف بودن امکانات در بخش ما باید مردم پروتکل‌های بهداشتی را بر زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در دستور کار قرار گیرند.

وی گفت: باید بدانیم سند 2030 برای منحرف کردن آموزش و پرورش ما ایجاد شده و این سند تهدیدی جدی است.

راوند افزود: استقلال فرهنگی و استقلال آموزش و پرورش ما باید مستقل باشد و با توجه به اینکه در بخش‌های از این سند در حال اجرایی است این اجرایی یعنی تربیت فرزندان ما در کشور ما بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: سند 2030 یعنی تربیت سرباز برای غرب آن هم در کشور خودمان که تهدیدی جدی  بر آینده کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: سند 2030 مسئله نفوذ در آموزش و پرورش و تربیت غربی دانش آموزان ما خواهد بود و این سند 17 آرمان را در بر دارد که یکی از این آرمان‌ها حاکمیت الگویی جدید از لیبرال دموکراسی غربی با شیب ملایم و آرام در آموزش و پرورش شروع می‌شود که همه ابعاد زندگی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ما را هدف قرار می‌گیرد.

وی یادآوری کرد: اگر دانش‌آموزان ما که آینده نگرهای کشور ما هستند فرهنگ آنها غربی شود باعث نزدیکی فروپاشی ملت خواهد شد و می‌طلبد که فرهنگیان دقت لازم را داشته باشند که شاید بحث نفوذی تا منطقه ما هم بیاید.

راوند اذعان داشت: باید تذکرات مقام معظم رهبری  را مورد توجه داشته باشیم و اصرارمان بر این باشد که در طول هفته از روحانیون استفاده کنیم و پرورشی ما باید فعال شود تا  در برابر شبهات دشمنان که به آموزش و پرورش وارد می‌کند و نفوذی که ممکن است بیفتد بیدار باشیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه 29 روز از آشکارسازی روابط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد و آل خلیفه نیز اقدام به این عمل ننگین کرد، افزود: مردم و شیعیان بحرین اعلام انزجار کردند و رهبرشان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بیانیه داده و برائت جسته اما به احتمال زیاد کشورهای آفریقایی، سومالی، سودان، عمان و عربستان جزء کشورهایی باشند که به این عمل ننگین تند بدهند.

وی خاطرنشان کرد: اینها جزو خشم مردمشان جزء نفرت آزادی‌خواهان جهان و مردم خودشان را برای خودشان به ارمغان نمی‌آورند و این تنفس مصنوعی دادن به رژیم غاصب صهیونیستی دوامی ندارد و رژیم غاصب صهیونیستی صدرصد سقوط خواهد کرد و مردم دنیا آینده‌ای بدون این رژیم جعلی و غاصب را ان شا‌الله تجربه خواهند کرد و این نفرتی است که برای حاکمان این کشورهای غربی از مردمشان نصیب‌شان می‌شود.

حجت‌الاسلام راوند امام جمعه دیشموک به افزایش 150 درصدی قیمت خودرو در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش 150 درصدی قیمت خودرو یکی از نارضایتی‌های عمومی در بین مردم است که کیفیت پایین ماشین‌ها و انحصار طلبی بعضی از افرادی که در خودرو یا خودروسازی کار می‌کنند و از سوی دیگر این کالای مهم و راهبردی و اینکه حمل و نقل کشور فرسوده شده و تقاضا زیاد شده و عرضه به بازار عمدا یا سهوا کمتر شده به همین خاطر افزایش 150 درصدی خودروی بی‌کیفیت را مردم تجربه می‌کنند.

وی تشریح کرد: می‌طلبد قوه قضائیه وارد عمل شود و جلو این انحصار را بگیرد و با متخلفین با جدیت برخورد کند تا رضایت مردم با برخورد با این افزایش و انحصار خودرو امیدواری باشد.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک در پایان به آغاز جنگ تحمیلی در روز دوشنبه 31 شهریور اشاره کرد و گفت: 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس را داریم که خدمت تک تک شما بزرگواران این عزتمندی ملت جمهوری اسلامی ایران را در 8سال دفاع مقدس تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/82027

نظر شما