شناسهٔ خبر: 42682031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقیف محموله بزرگ مواد مخدر در قزوین اقتدار پلیس را به نمایش گذاشت

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: کشف و توقیف محموله بزرگ مواد مخدر به میزان بیش از ۲ تن هروئین در استان، یک بار دیگر اقتدار و اشراف اطلاعاتی سربازان نظم و امنیت قزوین را به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، منوچهر حبیبی با اشاره به کشف یکی از بزرگ ترین محموله های مواد مخدر کشور در قزوین با هوشیاری ماموران پلیس، اظهار داشت: چتر امنیتی و انتظامی در سرتاسر استان قزوین گسترده و پهن است و هیچ مجرمی از حریم پلیس آگاه و مقتدر ما عبور نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت کشور به ویژه استان قزوین با تلاش شبانه روزی نیروی جان بر کف انتظامی بالا و مثال زدنی است، خاطزنشان کرد: امروز نیروی انتظامی در سراسر کشور از جمله استان قزوین با قدرت نهان و آشکار در همه جا حضور دارد و مجرمان و قاچاقچیان تحت رصد کامل این نیروی مقتدر قرار دارند.

این مسوول تصریح کرد: به روز بودن، برخورداری از قدرت نرم افزاری، اشراف کامل اطلاعاتی، واکنش سریع و به دام انداختن مجرمان و قاچاقچیان و ضربه به موقع به آنها از ویژگی های سربازان نظم و امنیت به شمار می رود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در اقدام اخیر، ماموران نیروی انتظامی با یک کار حرفه ای و کاملا تخصصی و فنی، موفق به ردیابی، کشف و دستگیری یکی از بزرگترین  محموله های مواد مخدر در کشف به میزان بیش از ۲ هزار کیلوگرم هروئین شدند.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات قاچاقچیان این محموله که در شهرستان بوئین زهرا متوقف شد، مبداء آن یکی از استان های شرقی کشور و مبداء آن یکی از استان های غربی بود تحت رصد و کنترل پلیس قرار داشت.

حبیبی یادآور شد: جا دارد از فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین و همه عوامل دخیل در شناسایی و کشف این محموله و دستگیری قاچاقچیان آن صمیمانه قدردانی شود.

نظر شما