شناسهٔ خبر: 42680699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

هوای اردبیل بارانی می شود/ کاهش دما از روز یکشنبه

اردبیل ـ مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش نسبی دما و خنک شدن هوای استان اردبیل از روز یکشنبه هفته آینده و نیز بارش خفیف باران تا پایان هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پیش بینی و اعلام وضعیت آب و هوای استان اردبیل طبق تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز (جمعه) و فردا (شنبه ۲۹ شهریور) شرایط پایدار جوی و آسمانی غالباً صاف همراه با افزایش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی از پیش بینی وزش باد در بعد از ظهرهای هفته آینده خبر داد و افزود: انتظار داریم وزش باد گاهی با سرعت تند به ویژه عصر روز شنبه در مناطق شمالی و نوار شرقی استان پدیده غالب باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به کاهش دمای هوا از روز یکشنبه هفته آینده اشاره کرد و گفت: از روز یکشنبه ضمن کاهش چند درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان افزایش ابر، مه موقتی و بارش خفیف باران را شاهد خواهیم بود و این وضعیت جوی تا اواخر هفته آینده در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

محمدی با اعلام دمای گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر استان اردبیل گفت: امروز جمعه ۲۸ شهریور ماه، پارس آباد با ۲۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرستان و خلخال با ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرستان‌های استان است.

نظر شما