شناسهٔ خبر: 42680567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادستان عمومی هرمزگان خبر داد؛

منع فروش و مزایده شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس با هدف حمایت از حقوق عامه مردم

مزایده فروش شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس «کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس» با دستور دادستان عمومی هرمزگان متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مجتبی قهرمانی ،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت:مزایده فروش شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس «کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس» متوقف شد.

قهرمانی افزود: با توجه به وصول گزارشات متعدد و درخواست‌های مکرر مردم و کارگران شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس در خصوص جلوگیری از فروش کل سهام این شرکت در مزایده و براساس بازدید به عمل آمده از این کارخانه، بررسی اسناد و مدارک موجود برای جلوگیری از هرگونه اخلال در روند تولید این شرکت با دستور قضایی روند فروش و مزایده این شرکت متوقف شد.

او گفت:این کارخانه سهم قابل توجهی از تولید و بازار کنسرو ماهی در کشور را به خود اختصاص داده است و بررسی اسناد و مدارک مربوط به مزایده عمومی فروش کل سهام این شرکت، طبق نظر کارشناسی اولیه، بیانگرنبودن دقت و توجه لازم در تعیین ارزش واقعی این سرمایه بزرگ است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: توجه نکردن به قیمت برند تجاری این شرکت در کارشناسی‌های اولیه و برآورد‌های بعدی نیز نشانه نبودن دقت لازم در روند فروش دارد.

قهرمانی گفت:حدود یک و نیم میلیون بازنشسته کشوری به صورت بالفعل وحدود دو و نیم میلیون نفر از کل کارکنان کشور با پرداخت حق بازنشستگی، به صورت بالقوه در این شرکت ذینفع  و حدود ۱۸۰ خانوار بندرعباسی که در این کارخانه مشغول به کار هستند.

او افزود:برای احتیاط در رعایت حقوق ذی نفعان، همچنین جلوگیری از تضییع حقوق عامه مردم و با هدف پیشگیری از وقوع جرم تضییع اموال عمومی، به موجب دستور قضایی، فروش و مزایده شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، متوقف اعلام شده است.

انتهای پیام/ر

نظر شما