شناسهٔ خبر: 42680459 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

29 شهریور؛

افتتاح مجتمع نوآوري پارک علم و فناوري جهاددانشگاهي استان کرمانشاه

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از افتتاح مرحله نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی این استان با حضور دکتر سورنا ستاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای دکتر سیامک آزادی با اعلام این خبر افزود: مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با 6 هزار متر مربع فضای کارگاهی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه محل استقرار سوله کارگاهی 20 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
وی افزود: قرار است در این سفر آقای دکتر ستاری از پیشرفت مرحله دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با کاربری حوزه‌های زیستی و فرآوری گیاهان دارویی بازدید کند.
آقای آزادی تصریح کرد: در ادامه معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های محصولات فناورانه 50 شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مرکز بازی و پویانمایی و مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند بازدید و با جوانان فناور و مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان استان گفتگو خواهد کرد.
سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ادامه افزود: آقای دکتر ستاری با حضور در محل طرح برج فناوری پارک علم و فناوری استان از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت این طرح نیز قرار می‌گیرد. همچنین بازدید از شرکت دانش بنیان زیست تولید رازی و شرکت دانش بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه از واحد‌های تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید و دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

نظر شما