شناسهٔ خبر: 42680360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پل آیت‌الله کمالوند به‌زودی افتتاح می‌شود

شهردار خرم‌آباد از تکمیل پروژه پل آیت‌الله کمالوند در آینده نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمد شریفی‌مقدم شهردار خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، پل آیت‌الله کمالوند را پر ترددترین و مهمترین تقاطع غیر همسطح شهر عنوان کرد و گفت: این پل مسیر‌های دسترسی آن محل تردد و محل و نقل بسیاری از صنوف، دانشگاه‌ها، امثالهم و در مسیر یکی از مهمترین محور‌های سراسری بوده و همزمان مسیر دسترسی سه استان همجوار مرکزی، اصفهان، همدان و همچنین پایتخت است.

شریفی افزود: متاسفانه این پل و مسیر‌های دسترسی آن در سیلاب ۹۸ دچار خسارات عمده شدند به طوری که هرگونه تردد در آن خصوصاً به علت ترک خوردن عرشه می‌توانست با خطرات جبران‌ناپذیری مصادف شود.

او در مورد پروژه جدید اظهار کرد: با اجرای پروژه بازسازی پل آیت‌الله یت‌الله کمالوند، تمام نواقص پیشین و همچنین خرابی‌های ناشی از سیل رفع شده و پس از طی مراحلی، چون تخریب، خاکبرداری، ساخت دیواره و عرشه بتنی هم اکنون به مرحله زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت رسیده‌ایم.

شهردار مرکز لرستان با اشاره به فعال بودن حدود ۴۰ پروژه عمده و ده‌ها پروژه متوسط و کوچک گفت: به زودی وارد مرحله بهره‌برداری از اکثر پروژه‌ها می‌شویم و مردم نتیجه زحمات شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری را به وضوح خواهند دید.

انتهای پیام/ر

نظر شما