شناسهٔ خبر: 42679791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۲هزارمین مسکن بهسازی روستایی ممسنی در روستای عباس آباد

۱۲هزارمین مسکن بهسازی شده روستایی شهرستان از محل تسهیلات این بنیاد در روستای عباس‌آباد بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ممسنی در سفر یک روزه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، ۱۲هزارمین مسکن بهسازی شده روستایی شهرستان از محل تسهیلات این بنیاد در روستای عباس‌آباد بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار ممسنی در این مراسم گفت: در این سفر از روستاهای مجموعه توکل اباد (توکل آباد ،سررود) و دشت تیرتاج در بخش دشمن‌زیاری و عباس‌آباد بخش مرکزی بازدید شد.

همچنین در سفر مدیر و معاونین بنیاد مسکن به بخش دشمن‌زیاری که با حضور فرماندار ممسنی و بخشدار دشمن زیاری صورت گرفت از مجموعه گردشگری سررود که توسط بخش خصوصی با طراحی خاص سنتی و با استفاده از وسایل و المان‌های محلی با بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می‌باشد و تعدادی از واحدهای در حال احداث مسکن روستایی بازدید شد .

عطاالله زمانی در ادامه این  سفر از پروژه در حال احداث کانال سیل‌بر دشت تیرتاج که توسط بنیاد مسکن در حال احداث است نیز بازدید کرد.
بازدید از روستای عباس‌اباد بخش مرکزی شهرستان ممسنی از دیگر برنامه‌های این سفر بود که با همراهی امام جمعه و فرماندار و بخشدار مرکزی ممسنی صورت گرفت.

در روستای عباس‌اباد که با استقبال مردم همراه بود از یک باب مسکن روستایی به نمایندگی از ۳۷واحد احداثی در این روستا که ۱۲ هزارمین واحد احداث شده روستایی بود مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
 

داوود ایوبی، فرماندار ممسنی در مراسم افتتاح دوازده هزارمین واحد بهسازی شهرستان گفت: در این سفر همچنین توافق اولیه جهت معرفی روستاهای سررود و ده‌گپ به عنوان روستای هدف گردشگری حاصل و به‌زودی گروهی از کارشناسان مربوطه بنیاد مسکن استان به این دو روستا عزیمت و مدارک و مستندات مربوطه را جهت ارسال به مرکز تهیه خواهند کرد.

رییس شورای مسکن شهرستان ممسنی افزود: تخصیص اعتبار از طرف بنیاد و فرمانداری جهت اجرای طرح‌هادی روستاه‌های شهرستان در بخش‌های مرکزی، دشمن‌زیاری و ماهور میلاتی نیز مورد توافق قرار گرفت تا با رفع مشکلات اعتباری موجود در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: از اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ۸۲۵ میلیون تومان برای تکمیل احداث کانال سیل بر روستای باجگاه و تکمیل سنگ فرش روستای نمونه گردشگری سراب بهرام و۱۰۰میلیون تومان برای اجرای طرح هادی روستای عباس اباد تخصیص داده خواهد شد .

انتهای پیام/ ن

نظر شما